Zašto kupovati u Bimi?

Bima Hrvatska je jedna od najbrže rastućih internet trgovina u Hrvatskoj s preko 120 000 kupaca.

Osim ugodne kupnje iz naslonjača naše proizvode možete vidjeti uživo u 16 poklon trgovina diljem Hrvatske.

Poduzeće više od 30 godina i zapošljavamo oko 100 djelatnika. Veoma brza DPD dostava najčešće do 2 radna dana, u rijetkim slučajevima do 5 radnih dana, osim za određene otoke.

Pakete šaljemo iz centralnog skladišta u Hrvatskoj. U ponudi preko 3 000 artikala renomiranih europskih dobavljača igračaka, posuđa, poklona, dekoracija za dom, ljetnog programa i božićnih dekoracija.

Zastupnici odabranih igračaka i posuđa za hrvatsko i slovensko tržište. 

  • Bima Hrvatska je prepoznata od strane kupaca, ali i najboljih domaćih stručnjaka iz područja web prodaje (udruga eCommerce Hrvatska) jer smo proglašeni NAJBOLJI WEBSHOP U Hrvatskoj za 2023.godinu.
  • Pratite nas i na društvenim mrežama gdje imamo preko 100 000 pratitelja. Provjerite što naši kupci misle o nama preko naše službene Facebook stranice Bima Hrvatska.
  • Preko 150 000 poslanih paketa!
  • Brza dostava, najčešće 2-5 radna dana.
  • Plaćanje karticama je sigurno i šifrirano putem T-com PayWay sustava s 3DS zaštitom te portal vaše banke za potvrdu kartičnog plaćanja. Dodatno, možete birati obročno plaćanje (2-12 rata, ovisno o banci).
  • Provjerite slike zadovoljnih kupaca naših igračaka u našem blogu. Saznajte još više o nama u našem blogu NAŠA PRIČA!
  • Saznajte zašto se mnogobrojna kućanstva, restorani, apartmani i hoteli odlučuju za naše posuđe u našem blogu.
  • recenzirajte naše proizvode i ostvarite popuste - više u našem blogu OVDJE!

Nagrada za najbolji web u Hrvatskoj za 2021. (kategorija content)

Najbolji content marketing u Hrvatskoj, Bima webshop a marketing stručnjaci su Goran Peremin, Mihael Kunac

Nagrada za najbolji web u kategoriji "Web godine" u Hrvatskoj za 2023.

Bima je osvojila nagradu za najbolji webshop u Hrvatskoj. Bima webshop marketing stručnjaci su Goran Peremin, Mihael Kunac

Bima osvaja nagrade i u 2024. - najbolji webshop u Hrvatskoj u 2024. u kategoriji "Najbolji sadržaj".

Mihael Kunac i Goran Peremin - Bima shop nagrada za najbolji content 2024.

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da, možete. 

Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Da bi dovršili kupovinu u Bimi ne morate se registrirati, jednostavno u prvom koraku kupnje upišete email u prvo polje i kliknete gumbić NASTAVI KUPNJU BEZ REGISTRACIJE.

Ostatak formi na stranici ispod gumbića NASTAVI KUPNJU BEZ REGISTRACIJE ostavite prazno.

Kako naruciti bez registracije

Kako se registirati?

Prilikom ulaska na stranicu u gornjem desnom kutu kliknite na gumb REGISTRACIJA nakon čega će vam se otvoriti formular za registraciju.

Također, možete se prijaviti odnosno registrirati putem društvenih mreža klikom na Facebook ili Google gumbić.

Kako se registrirati na bima shop?

Ako se odlučite izbjeći Facebook ili Google brzu registraciju, morat ćete ispuniti formular i kliknuti na gumbić Potvrdi registraciju

Nakon uspješne registracije dobit ćete potvrdu na e-mail koju trebate potvrditi.

Ako se želite prijaviti na stranicu, kliknete na PRIJAVA u gornjem desnom kutu.

Ne možete se sjetiti lozinke? Zaboravljenu lozinku možete dobiti tako da kliknete na Zaboravljena lozinka? te upišete svoj e-mail. Daljnje upute ćete dobiti na svoj email.

Je li sigurna kupovina na bima-shop.hr?

Bima Hrvatska je internet trgovina koja se bavi prodajom proizvoda iz kategorija posuđa, igračaka, dekoracija, poklona i sezonskih artikala. Dio smo tvrtke KB d.o.o. koja je osnovana 1990. godine. 

Jedan smo od najvećih uvoznika igračaka, posuđa, dekoracija i sezonskih artikala te proizvođača originalnih i unikatnih poklona za sve prigode darivanja u Hrvatskoj. Poslujemo i putem 16 fizičkih trgovina diljem Hrvatske.

Bima webshop je nositelj oznake povjerenja weba "Trusted shop", certificirano od strane eCommerce udruge koja okuplja oko 500 web trgovina u Hrvatskoj.

Ovom oznakom garantira se:

  • Iza webshopa stoji stvarni pravni subjekt
  • Znate što, kad i gdje kupujete
  • Ono što kupujete, to i dobivate
  • Cijene su jasne i potpune
  • Plaćanje je sigurno
  • Informacije o dostavi su jasne i transparentne
  • Pritužbe se rješavaju brzo i pošteno
  • Privatnost kupca je zaštićena

 

Bima pruža povjerenje, sigurnost i kvalitetu, uz veliki izbor proizvoda i usluga po niskim cijenama te česte popuste i promocije.

Brza i sigurna dostava te garancija i povrat novca su samo neke od prednosti kupovine na Bima shopu:

  • Veliki izbor proizvoda i usluga
  • Niske cijene i promocije
  • Brza i sigurna dostava (pakete šaljemo iz skladišta u Hrvatskoj)
  • Mogućnost naručivanja putem telefona
  • Brzo rješavanje reklamacija i povrata
  • Desetogodišnje uspješno poslovanje Bima internet trgovine
  • Povjerenje od  120.000 Bima kupaca
  • Mnogobrojne nagrade za kvalitetu na području internet prodaje u Hrvatskoj
  • Sigurnost i kvaliteta online kupovine (moderni i sigurni PayWay sustav za plaćanje kreditnim karticama).

Više u blogu "Zašto je sigurno kupovati na Bima shopu"?

Mihael Kunac i Goran Peremin - najbolja internet trgovina (web shop) u Hrvatskoj

Bima shop nagrade

Bima shop badgevi i nagrade

Kako naručiti neki artikl?

Dodajte artikle u košaricu

Odabrane artikle dodajte u košaricu klikom na zeleni gumb “DODAJ U KOŠARICU” koja se nalazi klikom kod svakog pojedinačnog artikla.

U svakom trenutku na vrhu stranice možete pratiti koliko artikala imate u košarici i koji je ukupan iznos  dodanih artikala.

Bima shop - Dodajte artikle u košaricu

Pregledajte dodane artikle u košarici

Klikom na "PREGLEDAJ KOŠARICU" možete detaljno pregledati artikle koje ste dodali u košaricu, promijeniti količinu naručenih artikala kao i maknuti artikle iz košarice.

Pregledajte dodane artikle u košarici

Započni kupnju

ZAPOČNI KUPNJU klikom na istoimeni zeleni gumb nakon dodavanja artikla u košaricu.

Započni kupnju - Bima

1. korak kupnje:

Mogućnost naručivanja bez registracije ili prijavljivanje kao Bima kupac putem Google, Facebooka ili email registracije!  

Klikom na gumb “NASTAVI KAO GOST” nastavljate na...

1. korak kupnje Bima shop

2. korak kupnje:

Ovdje trebate ispuniti podatke o dostavi. Kako bi se vaša narudžba realizirala upišite:  ime, prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj i broj mobitela.

2. korak kupnje Bima shop

Ako račun šaljete na istu adresu, kliknite kvačicu na polje "Adresa slanja računa jednaka je adresi dostave.

Unos potvrđujete klikom na "SLJEDEĆI KORAK"

2. korak kupnje na Bima shop

3. korak kupnje:

Odabirete način plaćanja i potvrdu narudžbe klikom na gumb  “ZAVRŠI KUPOVINU” s kojim ste završili proces naručivanja i više ne možete dodavati u košaricu proizvode.

Obavezno prije klika na završi kupovinu stavite kvačicu da se slažete s uvjetima poslovanja ako se s njima slažete.

3. korak kupnje Bima shop

4. korak - Hvala na narudžbi!

Ispisano vam je kada možete očekivati vašu narudžbu, kako pratiti narudžbu te gdje se javiti ako imate dodatna pitanja.

Na dnu stranice možete preuzeti potvrdu narudžbe. Potvrdu narudžbe smo vam također poslali na email koji ste ostavili u 1. koraku narudžbe.

Potvrda narudžbe Bima shop

Pogledajte kratak video kako naručiti u Bimi!

Kako iskoristiti kupon? Prilikom kreiranja narudžbe ispod odabira načina plaćanja postoji sekcija "Imate li kupon". Kliknete na dio: "Upis koda za popust" i upišete kupon koji imate. Kuponi najčešće ne vrijede za već snižene artikle. 

Kako znati je li artikl dostupan?

Kako znati je li artikl dostupan?

U internet trgovini Bima gotovo svi artikli su dostupni odmah.

U internet trgovini Bima gotovo svi artikli su dostupni odmah.

Kod svakog dostupnog artikla ispod cijene je rečenica: "Proizvod je dostupan odmah (dostava 2-3 radna dana)" , ako artikl nije dostupan tada ispod cijene piše "Proizvod trenutno nije dostupan na webu

Proizvod trenutno nije dostupan na webu

Kod ovakvog artikla možete ostaviti svoj email i mi ćemo vas obavijestiti kad će biti ponovno u prodaji.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj mobitela 099 645 7976 ili fiksni telefon 042 208 334. Prilikom telefonske narudžbe ostavite nam i vašu email adresu na koju vam šaljemo potvrdu narudžbe i uvjete poslovanja.

Telefon kontakt Bima shop

Kako iskoristiti kupon kod?

Kupci koji žele iskoristiti kupon kod na Bima-shop stranici trebaju slijediti nekoliko jednostavnih koraka. Ovaj vodič će vam detaljno objasniti kako pravilno koristiti kupon kod i dobiti popust na vašu sljedeću kupnju.

Kako dobiti kupon na bima-shop.hr? 

  1. Naručite proizvod: Prvo, naručite proizvod kod nas.
  2. Primite i platite: Nakon što primite proizvod, izvršite plaćanje.
  3. Upitnik zadovoljstva: U roku od 5 dana od plaćanja, poslat ćemo vam email s upitnikom za ocjenu zadovoljstva.
  4. Ocjenjivanje bez emaila - registrirani korisnici: Ako niste dobili email, možete ocijeniti narudžbu tako da odete na "Moj profil" i kliknete na "Narudžbe".
  5. Dobivanje kupona: Kada ocijenite narudžbu i ostavite komentar, možete dobiti kupon kod. Točni iznosi kupona ovise o ocjeni, komentaru, slici i videu koje pošaljete. Provjerite iznose popusta na našoj stranici prilikom ocjenjivanja.
  6. Nakon što ste dobili mail upitnika zadovoljstva, ispunite ga i odmah dobivate na isti mail kupon kod od 10 - 20%. Kod sljedeće narudžbe iskoristite kupon.

To je to!

Registrirani ste korisnik? Do kupona vas dijeli dva klika!

Ukoliko ste registrirani Bima korisnik možete upitnik ispuniti u pregledu svih narudžbi koje su poslane klikom ovdje.

Ne znate gdje upisati Bima kupon?

Kada primite kupon nakon ispunjenog upitnika na e-mail, slijedite ove korake kako biste ga iskoristili:

Prilikom kreiranja nove narudžbe na Bima-shop stranici, odaberite proizvode koje želite kupiti i dodajte ih u košaricu.

Prilikom pregleda košarice ponađite polje za unos kupon koda. Isto polje nalazi se i u zadnjem koraku kod kreiranja narudžbe ispod odabira načina plaćanja:

Zalijepite kupon kod iz maila u navedeno polje i kliknite na "Dodaj"  kako bi se popust obračunao na vaš ukupni iznos. Ponavljamo, kuponi ne vrijede za već snižene artikle i ne mogu se zbrajati s ostalim kuponima ili promotivnim akcijama.

Primjer maila koji kupac dobiva nakon ispunjenog upitnika zadovoljstva:

Slike kako iskoristiti kupon kod na bima-shop.hr

1. Dodajte jedan ili više artikala u košaricu i kliknite na pregledaj košaricu ili započni kupovinu

2. U sekciju "Imate li kupon" kopirajte kupon kod koji ste dobili na mail nakon ispunjenog upitnika. Isto polje nalazi se i u zadnjem koraku kod kreiranja narudžbe ispod odabira načina plaćanja. 

 

Koji je rok i iznos dostave?

Rok dostave 2-5 radna dana dostavnom službom DPD! Pakete šaljemo iz centralnog skladišta u Hrvatskoj.

*zbog povećanog posla svih dostavnih službi u Hrvatskoj (do 31.12.) za određeni broj mjesta dostava može biti i do 7 radnih dana.

Za cijelu Hrvatsku osnovna dostava iznosi 4,80 € neovisno o broju naručenih proizvoda.

Besplatna dostava iznad 133€ (*gleda se ukupni iznos svih artikala bez dostave).

Dodatak za plaćanje pouzećem: 0,95 €

Dostava na određene otoke može potrajati duže od 5 radnih dana. 

"Vaša odluka o nepreuzimanju paketa direktno utječe na naše poslovanje. U slučaju odbijanja paketa trošak iznosi 10 eura. Odustajanje od narudžbe javiti na broj 099 645 7976 ili 042 208-334 najkasnije dan nakon narudžbe do 10:00 sati. Hvala vam na razumijevanju i suradnji!"   

Dostavna služba pakete najčešće dostavlja do 15:00 sati pa molimo da ostavite adresu gdje ćete moći preuzeti paket.

Stranka zaprimi obavijest kada paket dobije prvi sken na našem skladištu (sa predviđenim datumom dostave), te stranka dobije obavijest na sam dan dostave paketa (obavijest o vremenu dostave). 

Ukoliko plaćate pouzećem pripremite novac ili debitnu karticu. Ukoliko niste na adresi dostave javite se vozaču na broj iz SMS poruke ili Bima korisničkoj službi. DPD će u slučaju neuspješne dostave drugi radni dan ponoviti dostavu.DPD dostavna služba ne dostavlja subotom i nedjeljom. Prvi radni dan je dan poslije kreirane ili plaćene narudžbe. 

Ukoliko vam paket treba stići jako hitno javite u napomeni za Bima shop kod kreiranja narudžbe ispod podataka za dostavu ili na mail [email protected].

Većina paketa stiže unutar dva radna dana. Ako se dogodi iznimno rijetka situacija da će paket kasniti o tome ćete biti i obaviješteni. Svi naši artikli su dostupni u centralnom skladištu ili u jednoj od maloprodaja. 

Broj vašeg paketa dostavne službe šalju SMS-om na vaš mobilni telefon ako ste ga ostavili prilikom kreiranja narudžbe.

Lokaciju paketa možete provjeriti na stranicama dostavnih službi ili na linku u potvrdi narudžbe koji ste dobili na mail tako da kopirate broj paketa iz SMS-a na jedan od navedenih linkova u nastavku:

* Usluga "NARUDŽBA S PRIORITETOM OBRADE (+ 1 €) ne sudjeluje u izračunu kod ostvarivanja besplatne dostave. Ovom uslugom ne garantiramo da će neki paket biti dostavljen brže od redovne dostave nego garantiramo da ćemo tu narudžbu obraditi i poslati na slaganje u skladište prije redovnih narudžbi.

Vrijeme dostave nakon slanja iz našeg sladišta ovisi o rasporedu dostavne službe. Svakako da je veća vjerojatnost da će zbog brže obrade s naše strane taj paket brže stići, ali to ne možemo garantirati jer ne utječemo na raspored dostave dostavne službe.

Ostalo:

  • Za određeni broj artikala koji su predimenzionirani ili prekomjerne težine naplaćuje se dodatni iznos dostave za svaki takav artikl (najčešće 0,40 € po artiklu).
  • Također, zbog udaljenosti mjesta dostave (neka otočna mjesta) naplaćuje se viša dostava u iznosu 6,50 eura
  • Raspored DPD dostave na otoke OVDJE!

Gdje je moj paket?

Ako vas zanima kada će kreirana narudžba, odnosno paket biti na vašoj adresi predlažemo dva načina provjere:

  • Imam broj pošiljke - paketa / tracking broj

Broj vašeg paketa dostavne službe šalju SMS-om na vaš mobilni telefon ako ste ga ostavili prilikom kreiranja narudžbe.

Lokaciju paketa možete provjeriti na stranicama dostavnih službi ili na linku u potvrdi narudžbe koji ste dobili na mail tako da kopirate broj paketa iz SMS-a na jedan od navedenih linkova u nastavku:

DPD link za praćenje narudžbe

Nemam broj pošiljke - paketa  / tracking broj:

Molimo da nas kontaktirate putem našeg službenog maila [email protected] radi provjere vašeg paketa ili na mobitel 099 645 7976.

 "Vaša odluka o nepreuzimanju paketa direktno utječe na naše poslovanje. U slučaju odbijanja trošak iznosi 10 eura. Odustajanje od narudžbe javiti na broj 099 645 7976 ili 042 208-334 najkasnije dan nakon narudžbe do 10:00 sati. Hvala vam na razumijevanju i suradnji!"   

Koji su načini plaćanja?

  • pouzećem (platiti možete gotovinom dostavljaču kod preuzimanja paketa), narudžbe do 133 €,
  • debitnim karticama kod preuzimanja dostavljaču,
  • općom uplatnicom u banci ili internet bankarstvom na naš račun,
  • besplatna dostava iznad 133 € iznosa artikala (bez dostave)
  • kreditnom ili debitnom karticom:
  1. Erste: Diners do 6 rata
  2. PBZ: Mastercad i Amex jednokratno, Maestro i Visa do 12 rata, Visa Premium do 6 rata
  3. ZABA: Maestro jednokratno, Mastercard i Visa do 24 rate, zaba Visa debitna kartica do 12 rata i Mastercard do 12 rata

ZABA Diners kartice - 12 rata

 Plaćanje je sigurno i šifrirano putem najmodernijeg T-com Payway sustava

* prije plaćanja Visa Premium karticom potrebno je skinuti My way aplikaciju za dobivanje mTokena 

Reklamacije i povrati proizvoda?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na [email protected] ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 5 radnih dana (najkasnije 30 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). 

Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila [email protected] ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku 2 - 5 dana (najkasnije 30 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.

Kako bi povrat i reklamacije bile riješene kupac je dužan dostaviti na mail [email protected] sljedeće:

  • Račun ili broj narudžbe iz koje reklamirate artikle.
  • Slike transportne kutije izvana.
  • Slike unutrašnjeg pakiranja i zaštite.
  • Slike polomljenih artikala.
  • Navedite nazive polomljenih artikala i količinu.

VAŽNO ! 

Molimo vas da odmah po primitku pošiljke provjerite sadržaj te u slučaju loma ili oštećenja odmah sa slikama se javite mailom na [email protected]  

U protivnom, sukladno Zakonu o poštanskim uslugama dostavne službe ne priznaju lomove i oštećenja pošiljke.

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača.

Sukladno čl 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 19/2022 obavještavamo vas da pisani prigovor ili reklamaciju možete podnijeti:

  • - putem elektroničke pošte e-mailom [email protected]
  • - u poslovnim prostorijama KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • - poštom na adresu KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

Molimo vas da u pisanom prigovoru obavezno navedete ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.  Po primitku pisanog prigovora, bez odgađanja ćemo vam pismeno potvrditi primitak istoga. Na vaš pisani prigovor odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora.

Odgovor na prigovor potrošač će primiti u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora. Prodavatelj će obavijesiti Kupca da je zaprimio njegov prigovor.

  "Vaša odluka o nepreuzimanju paketa direktno utječe na naše poslovanje. U slučaju odbijanja paketa trošak iznosi 10 eura. Odustajanje od narudžbe javiti na broj 099 645 7976 ili 042 208-334 najkasnije dan nakon narudžbe do 10:00 sati. Hvala vam na razumijevanju i suradnji!"   

Sigurno slanje lomljivih artikala!

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. 

Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.

Provjerite videoOVDJE kako naše vrijedne djelatnice pakiraju lomljive artikle.

Gdje mogu pronaći uvjete kupnje?

Uvjete kupnje možete pronaći u footeru stranice ili kliknite OVDJE.