Zašto kupovati u Bimi?

Bima Hrvatska je jedna od najbrže rastućih internet trgovina u Hrvatskoj s preko 100 000 kupaca. Osim ugodne kupnje iz naslonjača naše proizvode možete vidjeti uživo u 17 poklon trgovina diljem Hrvatske.

Poduzeće više od 30 godina i zapošljavamo oko 90 djelatnika. Veoma brza DPD dostava najčešće do 2 radna dana, u rijetkim slučajevima do 5 radnih dana, osim za određene otoke.

Pakete šaljemo iz centralnog skladišta u Hrvatskoj. U ponudi preko 3 000 artikala renomiranih europskih dobavljača igračaka, posuđa, poklona, dekoracija za dom, ljetnog programa i božićnih dekoracija. Jedini smo zastupnici odabranih igračaka i posuđa za hrvatsko i slovensko tržište. 

  • Bima Hrvatska je prepoznata od strane kupaca, ali i najboljih domaćih stručnjaka iz područja web prodaje (udruga eCommerce Hrvatska) jer smo proglašeni ZA NAJBOLJI WEB SHOP U HRVATSKOJ ZA 2023. GODINU.
  • Pratite nas i na društvenim mrežama gdje imamo preko 90 000 pratitelja. Provjerite što naši kupci misle o nama preko naše službene Facebook stranice Bima Hrvatska.
  • Preko 150 000 poslanih paketa!
  • Plaćanje karticama je sigurno i šifrirano putem T-com PayWay sustava s 3DS zaštitom te portal vaše banke za potvrdu kartičnog plaćanja. Dodatno, možete birati obročno plaćanje (2-12 rata, ovisno o banci).
  • Provjerite slike zadovoljnih kupaca naših igračaka u našem blogu. Saznajte još više o nama u našem blogu NAŠA PRIČA!
  • Saznajte zašto se mnogobrojna kućanstva, restorani, apartmani i hoteli odlučuju za naše posuđe u našem blogu.

 

Bima shop nagrada za content 2021.

Nagrada za najbolji web u Hrvatskoj za 2021. (kategorija content)

 

Najbolja online trgovina u 2023. - Bima shop

Nagrada za najbolji web u kategoriji "Web godine" Hrvatskoj za 2023.

Nagrada za najbolji web u kategoriji "Web godine" Hrvatskoj za 2023.

Najbolji content Bima

Najbolji web Bima Hrvatska

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da, možete. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Da bi dovršili kupovinu u Bimi ne morate se registrirati, jednostavno u prvom koraku checkouta odaberete opciju kupujem bez registracije, NASTAVI KAO GOST- nemam lozinku i nastavite kupovinu. 

Kako se registirati? Prilikom ulaska na stranicu u gornjem desnom kutu kliknite na gumb REGISTRACIJA nakon čega će vam se otvoriti formular za registraciju.

Nakon što ispunite formular dobit ćete potvrdu na e-mail koju trebate potvrditi. Također, možete se prijaviti putem društvenih mreža klikom na jednu od ponuđenih kod formulara za registraciju. Ako se želite prijaviti na stranicu, kliknete na PRIJAVA u gornjem desnom kutu i ne možete se sjetiti lozinke istu možete dobiti tako da kliknete na Zaboravljena lozinka? te upišete svoj e-mail. Daljnje upute ćete dobiti u svoj inbox.

Je li sigurna kupovina na bima-shop.hr?

Bima webshop je nositelj oznake povjerenja weba - "Trusted shop", certificirano od strane eCommerce udruge koja okuplja oko 500 web trgovina u Hrvatskoj. Ovom oznakom garantira se:

  • Iza webshopa stoji stvarni pravni subjekt
  • Znate što, kad i gdje kupujete
  • Ono što kupujete, to i dobivate
  • Cijene su jasne i potpune
  • Plaćanje je sigurno
  • Informacije o dostavi su jasne i transparentne
  • Pritužbe se rješavaju brzo i pošteno
  • Privatnost kupca je zaštićena

Bima pruža povjerenje, sigurnost i kvalitetu, uz veliki izbor proizvoda i usluga po niskim cijenama te česte popuste i promocije. Brza i sigurna dostava te garancija i povrat novca su samo neke od prednosti kupovine na Bima shopu:

  • Veliki izbor proizvoda i usluga
  • Niske cijene i promocije
  • Brza i sigurna dostava (pakete šaljemo iz skladišta u Hrvatskoj)
  • Mogućnost naručivanja putem telefona
  • Brzo rješavanje reklamacija i povrata
  • Dugogodišnje uspješno poslovanje
  • Povjerenje Bima kupaca
  • Mnogobrojne nagrade za kvalitetu na području internet prodaje u Hrvatskoj
  • Sigurnost i kvaliteta online kupovine (moderni i sigurni PayWay sustav za plaćanje kreditnim karticama).

Više pročitajte u našem blogu Bima shop iskustva!

eCommerce Hrvatska badge - Bima webshop Hrvatska članica udrugeeCommerce Hrvatska Trusted shop

Najbolja internet trgovina u Hrvatskoj Bima shop

Kako naručiti neki proizvod i kako znati je li dostupan?

U internet trgovini Bima gotovo svi artikli su dostupni odmah. Kod svakog dostupnog artikla ispod cijene je rečenica: "Proizvod je dostupan odmah (dostava 2-3 radna dana)"

Odabrane proizvode jednostavno dodajte u košaricu klikom na zeleni gumb “DODAJ U KOŠARICU” koji se nalazi klikom kod svakog pojedinačnog proizvoda.

U svakom trenutku na vrhu stranice u gornjem desnom kutu možete pratiti koliko proizvoda imate u košarici, koji je ukupan iznos dodanih proizvoda ili promijeniti količinu naručenih proizvoda kao i maknuti proizvode iz košarice.

  • 1. korak (Unos e-mail i lozinke) potvrde narudžbe  gdje morate ispuniti vašu email adresu zbog slanja potvrde narudžbe, te računa i obavijesti vezanih uz kupnju. Mogućnost naručivanja bez registracije! Klikom na gumb “NASTAVI KAO GOST” otvara vam se 2. korak potvrde narudžbe (Podaci o dostavi) gdje trebate popuniti podatke za dostavu proizvoda i dostavu računa te kliknete "SLJEDEĆI KORAK"
  • “Sljedeći korak”  je 3. korak i zadnji gdje odabirete način plaćanja i potvrdu narudžbe klikom na gumb  “ZAVRŠI KUPOVINU” s kojim ste završili proces naručivanja i više ne možete dodavati u košaricu proizvode. Obavezno prije klika na završi kupovinu stavite kvačicu da se slažete s uvjetima poslovanja. Na ekranu će vam se ispisati poruka zahvale, a također ćete primit i e-mail potvrdu o zaprimljenoj narudžbi.
  • U svakom od ova 3 koraka možete dodati još proizvoda u košaricu pritiskom na gumb “DODAJ JOŠ PROIZVODA” u lijevom donjem kutu, ali samo prije nego kliknete gumb “Kreiraj narudžbu”.

Kako iskoristiti kupon? Prilikom kreiranja narudžbe ispod odabira načina plaćanja postoji sekcija "Imate li kupon". Kliknete na dio: "Upis koda za popust" i upišete kupon koji imate. Kuponi najčešće ne vrijede za već snižene artikle. 

Kratki video kako naručiti u Bimi!

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj mobitela 099 645 7976 ili fiksni telefon 042 208 334. Prilikom telefonske narudžbe ostavite nam i vašu email adresu na koju vam šaljemo potvrdu narudžbe i uvjete poslovanja.

Koji je rok i iznos dostave?

Rok dostave 2-4 radna dana dostavnom službom DPD! Pakete šaljemo iz centralnog skladišta u Hrvatskoj.

*zbog povećanog obujma posla dostavne službe u razdoblju od 15.11.-31.12.2023. mogući je i dulji dostavni rok paketa 

Besplatna dostava iznad 133€ / 1002,09 kuna (*gleda se ukupni iznos svih artikala bez dostave).

DPD dostavna služba ne dostavlja subotom i nedjeljom. Prvi radni dan je dan poslije kreirane ili plaćene narudžbe. Ukoliko vam paket treba stići jako hitno javite u napomeni za Bima shop kod kreiranja narudžbe ispod podataka za dostavu ili na mail [email protected].

Za cijelu Hrvatsku osnovna dostava iznosi 4,65 € / 35,04 kuna neovisno o broju naručenih proizvoda. Dostava na određene otoke može potrajati duže od 5 radnih dana. Za područje Dubrovnika rok dostave je najčešće 2 - 5 radnih dana.

Većina paketa stiže unutar dva radna dana. Ako se dogodi iznimno rijetka situacija da će paket kasniti o tome ćete biti i obaviješteni. Svi naši artikli su dostupni u centralnom skladištu ili u jednoj od maloprodaja. 

* Usluga "NARUDŽBA S PRIORITETOM OBRADE (+ 1 € / 7,53 kn) ne sudjeluje u izračunu kod ostvarivanja besplatne dostave. Ovom uslugom ne garantiramo da će neki paket biti dostavljen brže od redovne dostave nego garantiramo da ćemo tu narudžbu obraditi i poslati na slaganje u skladište prije redovnih narudžbi koje nemaju odabrano ovu uslugu.

Vrijeme dostave nakon slanja iz našeg sladišta ovisi o rasporedu dostavne službe. Svakako da je veća vjerojatnost da će zbog brže obrade s naše strane taj paket brže stići, ali to ne možemo garantirati jer ne utječemo na raspored dostave dostavne službe.

  • Dodatak za plaćanje pouzećem: 0,40 € / 3,01 kune
  • Za određeni broj artikala koji su predimenzionirani ili prekomjerne težine naplaćuje se dodatni iznos dostave za svaki takav artikl (najčešće 0,40 € / 3,01 kune po artiklu). Također, zbog udaljenosti mjesta dostave (neka otočna mjesta) naplaćuje se viša dostava u iznosu od 1,33 € / 10,02 kuna.
  • Raspored DPD dostave na otoke OVDJE!

Gdje je moj paket?

Ako vas zanima kada će kreirana narudžba, odnosno paket biti na vašoj adresi predlažemo dva načina provjere:

  • Imam broj pošiljke - paketa / tracking broj

Broj paketa dostavne službe šalju SMS-om na vaš mobilni telefon ako ste ga ostavili prilikom kreiranja narudžbe. Lokaciju paketa možete provjeriti na stranicama dostavnih službi:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

  • Nemam broj pošiljke - paketa  / tracking broj

Molimo da nas kontaktirate putem našeg službenog maila [email protected] radi provjere vašeg paketa.

Koji su načini plaćanja?

  • pouzećem (platiti možete gotovinom dostavljaču kod preuzimanja paketa), narudžbe do 133 € / 1 002,09 kuna 
  • općom uplatnicom u banci ili internet bankarstvom na naš račun,
  • besplatna dostava iznad 133 € / 1002,09 kuna iznosa artikala
  • kreditnom ili debitnom karticom:
  1. Erste: Diners do 6 rata
  2. PBZ: Mastercad i Amex jednokratno, Maestro i Visa do 12 rata, Visa Premium do 6 rata
  3. ZABA: Maestro jednokratno, Mastercard i Visa do 24 rate, zaba Visa debitna kartica do 12 rata i Mastercard do 12 rata
  4. Diners kartice - 12 rata

 Plaćanje je sigurno i šifrirano putem najmodernijeg T-com Payway sustava

* prije plaćanja Visa Premium karticom potrebno je skinuti My way aplikaciju za dobivanje mTokena 

Reklamacije i povrati proizvoda?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na [email protected] ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 5 radnih dana (najkasnije 30 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). 

Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila [email protected] ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku 2 - 5 dana (najkasnije 30 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.

Kako bi povrat i reklamacije riješili kupac je dužan dostaviti na mail [email protected]

  • Račun ili broj narudžbe iz koje reklamirate artikle.
  • Slike transportne kutije izvana.
  • Slike unutrašnjeg pakiranja i zaštite.
  • Slike polomljenih artikala.
  • Navedite nazive polomljenih artikala i količinu.

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 19/2022 obavještavamo vas da pisani prigovor ili reklamaciju možete podnijeti:

  • - putem elektroničke pošte e-mailom [email protected]
  • - u poslovnim prostorijama KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • - poštom na adresu KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

Molimo vas da u pisanom prigovoru obavezno navedete ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.  Po primitku pisanog prigovora, bez odgađanja ćemo vam pismeno potvrditi primitak istoga. Na vaš pisani prigovor odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora.

Odgovor na prigovor potrošač će primiti u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora. Prodavatelj će obavijesiti Kupca da je zaprimio njegov prigovor.

Slanje lomljivih artikala!

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. 

Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.

Provjerite OVDJE kako naše vrijedne djelatnice pakiraju lomljive artikle.

Gdje mogu pronaći uvjete kupnje?

Uvjete kupnje možete pronaći u footeru stranice ili kliknite OVDJE.