Zašto kupovati u Bimi?

Bima Hrvatska je jedna od najbrže rastućih internet trgovina u Hrvatskoj sa preko 80 000 kupaca. Osim ugodne kupnje iz naslonjača naše proizvode možete vidjeti uživo u 17 poklon trgovina diljem Hrvatske. Poslujemo punih 31 godinu i zapošljavamo oko 90 djelatnika.

Veoma brza dostava najčešće do 3 radna dana, u rijetkim slučajevima do 5 radnih dana.

U ponudi preko 3 000 artikala renomiranih europskih dobavljača igračaka, posuđa, dekoracija za dom, ljetnog programa i božićnih dekoracija.

Jedini smo zastupnici odabranih igračaka i posuđa za hrvatsko i slovensko tržište. 

Pratite nas i na društvenim mrežama gdje imamo preko 80 000 pratitelja. Provjerite što naši kupci misle o nama preko naše službene Facebook stranice Bima Hrvatska.      

 

Kako naručiti neki proizvod?

  • direktno naručivanje putem ove stranice (dodajte u košaricu artikle klikom na zeleni gumb ispod svakog artikla, ispunite svoje podatke za dostavu i odaberite način plaćanja), možete koristiti testni mail: vašeime.prezime@gmail.com
  • putem email-a (info@bima-shop.hr) 
  • putem inbox-a službene Facebook ili Instagram stranice - Bima Hrvatska (ostavite u inboxu podatke za dostavu i kontakt broj),

Odabrane proizvode jednostavno dodajte u košaricu klikom na zeleni gumb “DODAJ U KOŠARICU” koja se nalazi klikom kod svakog pojedinačnog proizvoda.

U svakom trenutku na vrhu stranice možete pratiti koliko proizvoda imate u košarici i  koji je ukupan iznos  dodanih proizvoda. Klikom na "PREGLEDAJ KOŠARICU" možete detaljno pregledati proizvode koje ste dodali u košaricu, promijeniti količinu naručenih proizvoda kao i maknuti proizvode iz košarice.

1. korak (Unos e-mail i lozinke) potvrde narudžbe  gdje morate ispuniti vašu email adresu zbog slanja potvrde narudžbe, te računa i obavijesti vezanih uz kupnju. Mogućnost naručivanja bez registracije! Ukoliko nemate, možete koristiti testni mail: vašeime.prezime@gmail.com. Klikom na gumb “NASTAVI KAO GOST” otvara vam se 2. korak potvrde narudžbe (Podaci o dostavi) gdje trebate popuniti podatke za dostavu proizvoda i dostavu računa te kliknete "SLJEDEĆI KORAK"

“Sljedeći korak”  je 3. korak i zadnji gdje odabirete način plaćanja i potvrdu narudžbe klikom na gumb  “ZAVRŠI KUPOVINU” s kojim ste završili proces naručivanja i više ne možete dodavati u košaricu proizvode. Obavezno prije klika na završi kupovinu stavite kvačicu da se slažete s uvjetima poslovanja. Na ekranu će vam se ispisati poruka zahvale, a također ćete primit i e-mail potvrdu o zaprimljenoj narudžbi.

U svakom od ova 3 koraka možete dodati još proizvoda u košaricu pritiskom na gumb “DODAJ JOŠ PROIZVODA” u lijevom donjem kutu, ali samo prije nego kliknete gumb “Kreiraj narudžbu”.

 

 

Koji je rok i iznos dostave?

Svaki naručeni paket do 09:00 šaljemo isti radni dan te je rok dostave 2-4 radna dana. GLS dostavna služba ne dostavlja subotom i nedjeljom. Prvi radni dan je dan poslije kreirane narudžbe. Ukoliko vam paket treba stići jako hitno javite u napomeni za Bima shop kod kreiranja narudžbe ispod podataka za dostavu ili na mail info@bima-shop.hr.

Za cijelu Hrvatsku dostava iznosi 35 kuna neovisno o broju naručenih proizvoda.

Većina paketa stiže unutar dva radna dana. Ako se dogodi iznimno rijetka situacija da će paket kasniti o tome ćete biti i obaviješteni. Svi naši artikli su dostupni u centralnom skladištu ili u jednoj od maloprodaja. 

* Dodatak za plaćanje pouzećem: 3 kune

*Za određeni broj artikala koji su predimenzionirani ili prekomjerne težine naplaćuje se dodatni iznos dostave za svaki takav artikl. Također, zbog udaljenosti mjesta dostave (sva mjesta poslije Neuma i neka otočna mjesta) naplaćuje se viša dostava. 

Raspored GLS dostave na otoke OVDJE!

Koji su načini plaćanja?

  • pouzećem (platiti možete dostavljaču kod preuzimanja paketa gotovinom), narudžbe do 1 000 kuna,
  • općom uplatnicom u banci ili internet bankarstvom na naš račun,
  • kreditnom ili debitnom karticom (1 rata ukoliko ste korisnik American kartice, 12 rata za Diners i Visa kartice). Nudimo i plaćanje sa Maestro karticama - ZABA Maestro 1 rata i Maestro PBZ na 12 rata te 12 rata ZABA Mastercard. Plaćati se može i Visa Premium karticama.

* prije plaćanja Visa Premium karticom potrebno je skinuti My way aplikaciju za dobivanje mTokena (KLIKNITE OVDJE!) 

Reklamacije i povrati proizvoda?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na reklamacije@bima-shop.hr ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 5 radnih dana (najkasnije 14 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila reklamacije@bima-shop.hr ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku 2 - 5 dana (najkasnije 14 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.

SLANJE LOMLJIVIH ARTIKALA!

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.

 

Gdje mogu pronaći uvjete kupnje?

Uvjete kupnje možete pronaći u footeru stranice ili kliknite OVDJE. 

Naručivanje bez registracije i maila?

Da bi dovršili kupovinu u Bimi ne morate se registrirati, jednostavno u prvom koraku checkouta odaberete opciju kupujem bez registracije, NASTAVI KAO GOST- nemam lozinku i nastavite kupovinu. Ukoliko nemate možete koristiti testni mail: vašeime.prezime@gmail.com

Kako se registirati? Prilikom ulaska na stranicu u gornjem desnom kutu kliknite na gumb REGISTRACIJA nakon čega će vam se otvoriti formular za registraciju. Nakon što ispunite formular dobit ćete potvrdu na e-mail koju trebate potvrditi. Također, možete se prijaviti putem društvenih mreža klikom na jednu od ponuđenih kod formulara za registraciju.

Ako se želite prijaviti na stranicu, kliknete na PRIJAVA u gornjem desnom kutu i ne možete se sjetiti lozinke istu možete dobiti tako da kliknete na Zaboravljena lozinka? te upišete svoj e-mail. Daljnje upute ćete dobiti u svoj inbox.