Zašto kupovati u Bimi?

Bima Hrvatska jedna je od najbrže rastućih internet trgovina u Hrvatskoj, s više od 160.000 zadovoljnih kupaca!

Osim online kupnje iz udobnosti vašeg doma, naše proizvode možete vidjeti uživo u 16 poklon trgovina diljem Hrvatske.

Imamo tradiciju dugu 35 godina i zapošljavamo više od 100 djelatnika, koji svakodnevno rade kako bi vaša narudžba bila obrađena što brže i sigurnije.

Bima shop - 100 djelatnika

Naša prosječna ocjena na temelju velikog broja recenzija s Facebooka i Google Mapsa iznosi impresivnih 9,7/10!

Povjerenje kupaca nam je najvažnije, a vaše pozitivne recenzije potvrđuju našu kvalitetu.

Evo što kažu naši kupci:

  • "Brza dostava, super cijene i odličan izbor – uvijek se vraćam u Bima shop!"
  • "Paketi stižu brzo i uredno zapakirani, a proizvodi su vrhunske kvalitete."
  • "Osoblje je ljubazno i uvijek spremno pomoći – preporučujem svima!" ...

Što nas čini posebnima?

  • Ljubazna korisnička podrška – Naš tim je ovdje da vam pomogne! Bilo da imate pitanje ili trebate savjet, možete nas uvijek kontaktirati ([email protected] ili  099 645 7976) i popričati s pravom osobom, bez automatiziranih odgovora. Za sve one koji vole ljudski pristup i toplu komunikaciju, tu smo da vam olakšamo kupnju.
  • Mogućnost telefonske narudžbe – Ako vam je jednostavnije, narudžbu možete obaviti i putem telefona! Kontaktirajte nas na 099 645 7976, a naše ljubazno osoblje pomoći će vam pri odabiru proizvoda i dogovoriti sve detalje dostave.
  • Brza i efikasna reklamacijska služba – Znamo koliko je važno da svaki kupac bude zadovoljan svojom kupnjom. Ako naiđete na bilo kakav problem s proizvodom ili dostavom, naša reklamacijska služba je ovdje da brzo i jednostavno riješi situaciju – bez kompliciranja i nepotrebnog odugovlačenja. Cilj nam je da svaka reklamacija bude riješena u što kraćem roku, jer zadovoljni kupci su naša najveća vrijednost!
  • Brza dostava: Većina narudžbi stiže unutar 2-3 radna dana, (osim za pojedine otoke).
  • Velik izbor proizvoda: Nudimo preko 3.000 artikala renomiranih europskih dobavljača – igračke, posuđe, poklone, dekoracije za dom, ljetni i božićni asortiman te kostimi za maškare te vlastita proizvodnja unikatnih poklona.
  • Ekskluzivni zastupnici: Odabrane igračke i posuđe jedini zastupamo za hrvatsko i slovensko tržište.
  • Sigurna online kupnja: Plaćanje karticama je potpuno šifrirano putem T-com PayWay sustava s 3DS zaštitom. Također nudimo mogućnost obročnog plaćanja (2-12 rata, ovisno o banci) i KEKS Pay
  • Preko 160 000 kupaca do sada i 300 000 poslanih paketa.

Naše nagrade i priznanja

Bima - najbolji webshop u Hrvatskoj 2023.

Što kažu naši kupci?

Postanite dio Bima obitelji!

  • Saznajte zašto se mnogobrojna kućanstva, restorani, apartmani i hoteli odlučuju za naše posuđe – više u našem blogu.
  • Ukoliko prvi puta kupujete na bima-shop.hr pročitajte ovdje naš blog o prvim Bima narudžbama!
  • Recenzirajte naše proizvode i ostvarite popuste – više informacija OVDJE!

Bima webshop je više od trgovine – mi gradimo zajednicu zadovoljnih kupaca i nagrađujemo vaše povjerenje!

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da, možete. 

Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Da bi dovršili kupovinu u Bimi ne morate se registrirati, jednostavno u prvom koraku kupnje upišete email u prvo polje i kliknete gumbić NASTAVI KUPNJU BEZ REGISTRACIJE.

Ostatak formi na stranici ispod gumbića NASTAVI KUPNJU BEZ REGISTRACIJE ostavite prazno.

Bima NASTAVI KUPNJU BEZ REGISTRACIJE

Kako se registirati?

Prilikom ulaska na stranicu u gornjem desnom kutu kliknite na gumb REGISTRACIJA nakon čega će vam se otvoriti formular za registraciju.

Kako se registirati? Bima shop

Također, možete se prijaviti odnosno registrirati putem društvenih mreža klikom na Facebook ili Google gumbić.

prijaviti odnosno registrirati putem društvenih mreža Bima shop

Ako se odlučite izbjeći Facebook ili Google brzu registraciju, morat ćete ispuniti formular i kliknuti na gumbić Potvrdi registraciju

Nakon uspješne registracije dobit ćete potvrdu na e-mail koju trebate potvrditi.

Ako se želite prijaviti na stranicu, kliknete na PRIJAVA u gornjem desnom kutu.

Ne možete se sjetiti lozinke? Zaboravljenu lozinku možete dobiti tako da kliknete na Zaboravljena lozinka? te upišete svoj e-mail. Daljnje upute ćete dobiti na svoj email.

Video upute kako naručiti u Bima shop-u!

Je li sigurna kupovina na bima-shop.hr?

Bima Hrvatska je internet trgovina specijalizirana za prodaju igračaka, posuđa, dekoracija, poklona i sezonskih artikala. Dio smo tvrtke KB d.o.o., koja posluje još od 1990. godine, s dugogodišnjim iskustvom u trgovini i distribuciji.

Jedan smo od najvećih uvoznika igračaka, posuđa, dekoracija i sezonskih artikala u Hrvatskoj te proizvođač originalnih i unikatnih poklona za sve prigode. Osim online trgovine, poslujemo i kroz 16 fizičkih trgovina diljem Hrvatske.

Karta lokacija Bima trgovina

Zašto je kupovina na Bima shopu sigurna?

Bima webshop nositelj je oznake povjerenja "Trusted shop", certificirane od strane udruge eCommerce Hrvatska, koja okuplja oko 500 web trgovina.

Ova oznaka garantira:

  • Iza webshopa stoji provjereni pravni subjekt
  • Transparentnost – znate što, kada i gdje kupujete
  • Točnost narudžbi – ono što kupujete, to i dobivate
  • Jasno definirane cijene bez skrivenih troškova
  • Sigurne metode plaćanja
  • Precizne i transparentne informacije o dostavi
  • Brzo i efikasno rješavanje pritužbi i reklamacija
  • Zaštitu privatnosti i osobnih podataka kupaca

Ukoliko prvi puta kupujete na bima-shop.hr pročitajte ovdje naš blog o prvim Bima narudžbama!

Prednosti kupovine na Bima shopu

Na Bima shopu osiguravamo sigurnost, povjerenje i kvalitetu, uz širok izbor proizvoda, povoljne cijene i redovite promocije.

  • Velik asortiman proizvoda renomiranih dobavljača iz različitih kategorija
  • Konkurentne cijene i česte akcije
  • Brza i sigurna dostava – pakete šaljemo iz našeg skladišta u Hrvatskoj, dostava najčešće 2-3 radna dana
  • Mogućnost naručivanja putem telefona - 099 645 7976 ili 042 208-334
  • Efikasno i brzo rješavanje reklamacija i povrata
  • Slike zadovoljnih kupaca igračaka dostupno u našem blogu
  • 35 godina uspješnog poslovanja
  • Povjerenje preko 160.000 zadovoljnih kupaca i 300 000 poslanih paketa
  • Brojne nagrade za kvalitetu u internet prodaji u Hrvatskoj
  • Sigurnost plaćanja – moderni PayWay sustav za kartična plaćanja i KEKS Pay

Više o sigurnosti online kupovine pročitajte u našem blogu "Zašto je sigurno kupovati na Bima shopu?" a klikom ovdje možete pogledati video Bima zadovoljnih kupaca.

Mihael Kunac i Goran Peremin - najbolja internet trgovina u Hrvatskoj

Bima shop nagrade - Mihael Kunac - Goran Peremin

Bima shop badgevi i nagrade - Mihael Kunac - Goran Peremin

Kako naručiti neki artikl?

Vizualan ste tip?

Pojednostavili smo vam kupnju i pripremili kratak video vodič: Kliknite i pogledajte kratak video kako naručiti u Bimi!

Korak po korak vodič za kupnju

Odabrane artikle dodajte u košaricu klikom na zeleni gumb “DODAJ U KOŠARICU” koja se nalazi klikom kod svakog pojedinačnog artikla.

U svakom trenutku na vrhu stranice možete pratiti koliko artikala imate u košarici i koji je ukupan iznos  dodanih artikala.

Bima shop - DODAJ U KOŠARICU

Započni kupnju

IDI NA BLAGAJNU klikom na zeleni gumb nakon dodavanja artikla u košaricu.

Bima - Započni kupnju

1. korak kupnje:

Mogućnost naručivanja bez registracije ili prijavljivanje kao Bima kupac putem Google, Facebooka ili email registracije!  

Klikom na gumb “NASTAVI KAO GOST” nastavljate na...

Bima NASTAVI KAO GOST

2. korak kupnje:

Ovdje trebate ispuniti podatke o dostavi. Kako bi se vaša narudžba realizirala upišite:  ime, prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj i broj mobitela.

!PAŽNJA! Prilikom ispunjavanja polja "Poštanski broj ili naziv mjesta", najprije unesite naziv mjesta i odaberite ga iz padajućeg izbornika. Ako upišete samo poštanski broj ili naziv mjesta bez odabira izbornika, sustav će prikazati grešku.

Bima - 2. korak kupnje:

Ako račun šaljete na istu adresu, kliknite kvačicu na polje "Adresa slanja računa jednaka je adresi dostave.

Obavezno stavite kvačicu da se slažete s uvjetima poslovanja ako se s njima slažete.

Unos potvrđujete klikom na "SLJEDEĆI KORAK".

Bima checkout - SLJEDEĆI KORAK

3. korak kupnje:

Odabirete način plaćanja!

3. korak kupnje Bima shop

Narudžbu završavate klikom na gumb  “ZAVRŠI KUPOVINU” s kojim ste završili proces naručivanja i više ne možete dodavati u košaricu proizvode.

Bima shop - ZAVRŠI KUPOVINU

Hvala na narudžbi!

Ispisano vam je kada možete očekivati vašu narudžbu, kako pratiti narudžbu te gdje se javiti ako imate dodatna pitanja.

Bima - Hvala na narudžbi!

Na dnu stranice možete preuzeti potvrdu narudžbe. Potvrdu narudžbe smo vam također poslali na email koji ste ostavili u 1. koraku narudžbe.

Bima stranica zahvale

Kako znati je li artikl dostupan?

U internet trgovini Bima gotovo svi artikli su dostupni odmah.

U internet trgovini Bima gotovo svi artikli su dostupni odmah.

Kod svakog dostupnog artikla ispod cijene je rečenica: "Proizvod je dostupan odmah (dostava 2-3 radna dana)" , ako artikl nije dostupan tada ispod cijene piše "Proizvod trenutno nije dostupan na webu

Proizvod trenutno nije dostupan na webu

Kod ovakvog artikla možete ostaviti svoj email i mi ćemo vas obavijestiti kad će biti ponovno u prodaji.

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, na broj mobitela 099 645 7976 ili fiksni telefon 042 208 334. Prilikom telefonske narudžbe ostavite nam i vašu email adresu na koju vam šaljemo potvrdu narudžbe i uvjete poslovanja.

Telefon kontakt Bima shop

Kako dobiti i iskoristiti kupon kod?

Ako ste registrirani korisnik Bima webshopa, ostvarivanje kupona je brzo i jednostavno.

Sve što trebate učiniti jest:

  1. Prijavite se na svoj korisnički račun.
  2. Ispunite upitnik o svojim prethodnim narudžbama u pregledu svih narudžbi koje su poslane -"Moj profil" i kliknete na "Narudžbe".

Iskoristite prednosti registracije i uštedite pri sljedećoj kupnji!

Niste registriran korisnik, a želite kupon kod?

Kupci koji žele iskoristiti kupon kod na Bima-shop stranici trebaju slijediti nekoliko jednostavnih koraka. Ovaj brzi vodič će vam objasniti kako pravilno koristiti kupon kod i dobiti popust na vašu sljedeću kupnju.

  1. Prvo, naručite proizvod kod nas. U roku od 5 dana od plaćanja i preuzimanja paketa poslati ćemo vam e-mail s upitnikom za ocjenu zadovoljstva.
  2. Popunite ga i kao zahvalu dobit ćete kupon kod za popust u iznosu od 10-20% ovisno jeste li osim komentara i ocjene ostavili i/ili sliku i video recenziju.
  3. Kod sljedeće narudžbe iskoristite kupon.

Registrirajte se na Bima webshop i iskoristite ekskluzivne pogodnosti – bržu kupovinu, praćenje narudžbi i priliku za osvajanje kupona za popust!

Registrirajte se ovdje

Ne znate gdje upisati Bima kupon?

Kada primite kupon nakon ispunjenog upitnika na e-mail, slijedite ove korake kako biste ga iskoristili:

Prilikom kreiranja nove narudžbe na Bima-shop stranici, odaberite proizvode koje želite kupiti i dodajte ih u košaricu.

Kliknite na gumbić "Košarica".

Kako dobiti i iskoristiti kupon kod?

Pronađite polje za unos kupon koda. Isto polje nalazi se i u zadnjem koraku kod kreiranja narudžbe ispod odabira načina plaćanja:

Gdje upisati Bima kupon kod?

Zalijepite kupon kod iz maila u navedeno polje i kliknite na "Dodaj"  kako bi se popust obračunao na vaš ukupni iznos. Ponavljamo, kuponi ne vrijede za već snižene artikle i ne mogu se zbrajati s ostalim kuponima ili promotivnim akcijama.

Koji je rok i iznos dostave?

Dostava traje 2-4 radna dana putem dostavne službe DPD.

Pakete šaljemo iz našeg centralnog skladišta u Hrvatskoj. Većina paketa stiže unutar 2-3 radna danaDPD dostavlja pakete do 15:00 sati svaki radni dan od ponedjeljka do petka, stoga ostavite adresu na kojoj ćete moći preuzeti paket. Predlažemo da naručite na posao ako radite ujutro.

Dostava na otoke može trajati duže od 5 radnih dana.

Cijena dostave

  • Osnovna cijena dostave: 4,80 € (neovisno o broju naručenih proizvoda).
  • Besplatna dostava za narudžbe iznad 133 € (*ukupni iznos artikala bez dostave).
  • Dodatak za plaćanje pouzećem: 0,95 €.
  • Dostava na neka otočna mjesta: 6,50 € (provjerite DPD raspored dostave na otoke ovdje ili na DPD stranici: https://www.dpd.com/hr/hr/slanje-paketa/slanje-unutar-hrvatske/

Preuzimanje i dostava paketa

DPD dostavlja pakete do 15:00 sati svaki radni dan od ponedjeljka do petka, stoga ostavite adresu na kojoj ćete moći preuzeti paket.

Obavijesti o dostavi:

  • Kada paket dobije prvi sken u skladištu, primit ćete SMS ili Viber poruku s predviđenim datumom dostave.
  • Na dan dostave dobit ćete obavijest o vremenu isporuke.

Ako plaćate pouzećem, pripremite gotovinu ili debitnu karticu. Ako niste na adresi dostave, kontaktirajte Bima korisničku službu.

U slučaju neuspješne dostave, DPD će ponoviti dostavu sljedeći radni dan. DPD ne dostavlja subotom i nedjeljom.

Više o svim procesima Bima dostave od vaše narudžbe do dostave paketa na vašu adresu pogledajte u blogu "Dostava Bima - od narudžbe do vašeg praga!"

Prvi radni dan za obradu narudžbe je radni dan nakon kreirane ili plaćene narudžbe.

Važno! Nepreuzimanje paketa

Odbijanje paketa utječe na naše poslovanje i stvara nam troškove! Ako želite odustati od narudžbe, obavezno nas obavijestite najkasnije dan nakon kreiranja narudžbe do 10:00 sati na 099 645 7976 ili [email protected].

Pratite svoj paket

Broj vašeg paketa dostavna služba šalje SMS-om ili Viberom na vaš mobilni telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe. Putem poveznice u poruci možete pratiti status pošiljke.

Hitne dostave i prioritet obrade

Ako vam je paket potreban hitno, napišite napomenu prilikom narudžbe ili kontaktirajte nas na [email protected].

Usluga "Narudžba s prioritetom obrade" (+2 €) znači da ćemo vašu narudžbu obraditi prije ostalih, ali ne garantiramo bržu dostavu, jer ne utječemo na raspored dostavne službe.

O vremenu dostave nakon slanja odlučuje dostavna služba.

Hvala vam na razumijevanju i suradnji!

Gdje je moj paket?

Ako vas zanima kada će kreirana narudžba, odnosno paket biti na vašoj adresi predlažemo dva načina provjere:

  • Imam broj pošiljke - paketa / tracking broj

Broj vašeg paketa dostavne službe šalju SMS-om ili VIBEROM na vaš mobilni telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe te možete putem linka u poruci pratiti status pošiljke.

Nemam broj pošiljke - paketa  / tracking broj:

Molimo da nas kontaktirate putem našeg službenog maila [email protected] radi provjere vašeg paketa ili na mobitel 099 645 7976.

DPD dostavna služba dostavlja pakete radnim danom od ponedjeljka do petka do 15:00 sati.

 "Vaša odluka o nepreuzimanju paketa direktno utječe na naše poslovanje. U slučaju odbijanja plaćate dupli trošak dostave. Odustajanje od narudžbe javiti na broj 099 645 7976 ili [email protected] najkasnije dan nakon kreiranja narudžbe do 10:00 sati. Hvala vam na razumijevanju i suradnji!"   

Koji su načini plaćanja?

  • pouzećem (platiti možete gotovinom ili debitnom karticom dostavljaču kod preuzimanja paketa), narudžbe do 133 €,
  • općom uplatnicom u banci ili internet bankarstvom na naš račun,
  • KEKS Pay - skeniraj QR kod te sigurno i brzo plati 
  • kreditnom ili debitnom karticom:
  1. Erste: Diners do 6 rata
  2. PBZ: Mastercad i Amex jednokratno, Maestro i Visa do 12 rata, Visa Premium do 6 rata
  3. ZABA: Maestro jednokratno, Mastercard i Visa do 24 rate, zaba Visa debitna kartica do 12 rata i Mastercard do 12 rata, Diners 12 rata

Plaćanje je sigurno i šifrirano putem najmodernijeg T-com Payway sustava, a za narudžbe iznad 133 € iznosa artikala (bez dostave) dostava je besplatna.

* prije plaćanja Visa Premium karticom potrebno je skinuti My way aplikaciju za dobivanje mTokena 

Reklamacije i povrati proizvoda?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja Bima.hr.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na [email protected] ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 3 radna dana (najkasnije 15 dana nakon zaprimljene reklamacije). 

Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila [email protected] ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku nekoliko dana vraćamo iznos novca.

Kako bi povrat i reklamacije bile riješene kupac je dužan dostaviti na mail [email protected] sljedeće:

  • Račun ili broj narudžbe iz koje reklamirate artikle.
  • Slike transportne kutije izvana.
  • Slike unutrašnjeg pakiranja i zaštite.
  • Slike polomljenih artikala.
  • Navedite nazive polomljenih artikala i količinu.

VAŽNO ! 

Molimo vas da odmah po primitku pošiljke provjerite sadržaj te u slučaju loma ili oštećenja odmah sa slikama se javite mailom na [email protected]  

U protivnom, sukladno Zakonu o poštanskim uslugama dostavne službe ne priznaju lomove i oštećenja pošiljke.

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača.

Sukladno čl 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 19/2022 obavještavamo vas da pisani prigovor ili reklamaciju možete podnijeti:

  • putem elektroničke pošte e-mailom [email protected]
  • u poslovnim prostorijama KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • poštom na adresu KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

Molimo vas da u pisanom prigovoru obavezno navedete ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.  Po primitku pisanog prigovora, bez odgađanja ćemo vam pismeno potvrditi primitak istoga. Na vaš pisani prigovor odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora.

Odgovor na prigovor potrošač će primiti u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora. Prodavatelj će obavijesiti Kupca da je zaprimio njegov prigovor.

  "Vaša odluka o nepreuzimanju paketa direktno utječe na naše poslovanje. U slučaju odbijanja paketa trošak iznosi 10 eura. Odustajanje od narudžbe javiti na broj 099 645 7976 ili [email protected] najkasnije dan nakon kreiranja narudžbe do 10:00 sati. Hvala vam na razumijevanju i suradnji!"   

Sigurno slanje lomljivih artikala!

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. 

Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.

Gdje mogu pronaći uvjete poslovanja Bima.hr?

Uvjete poslovanja na Bima-shop.hr možete pronaći u podnožju stranice ili kliknite OVDJE.