Zašto kupovati u Bimi ?

Bima Hrvatska je jedna od najbrže rastućih internet trgovina u Hrvatskoj sa preko 70 000 kupaca. Osim ugodne kupnje iz naslonjača naše proizvode možete vidjeti uživo u 16 poklon trgovina diljem Hrvatske. Poslujemo punih 30 godina i zapošljavamo oko 90 djelatnika.

Veoma brza dostava najčešće do 3 radna dana, u rijetkim slučajevima do 5 radnih dana.

U ponudi preko 3 000 artikala renomiranih europskih dobavljača igračaka, posuđa, dekoracija za dom, ljetnog programa i božićnih dekoracija.

Jedini smo zastupnici odabranih igračaka i posuđa za hrvatsko i slovensko tržište. 

Pratite nas i na društvenim mrežama gdje imamo preko 70 000 pratitelja. Provjerite što naši kupci misle o nama preko naše službene Facebook stranice Bima Hrvatska.      

 

Koji je rok i iznos dostave?

Svaki naručeni paket do 09:00 šaljemo isti radni dan te je rok dostave 2-4 radna dana. GLS dostavna služba ne dostavlja subotom i nedjeljom. Prvi radni dan je dan poslije kreirane narudžbe. 

Za cijelu Hrvatsku dostava iznosi 35 kuna neovisno o broju naručenih proizvoda.

Većina paketa stiže unutar dva radna dana. Ukoliko vam je paket iznimno hitan javite nam na info@bima-shop.hr ili na 099 645 7976. Ako se dogodi iznimno rijetka situacija da će paket kasniti o tome ćete biti i obaviješteni. Svi naši artikli su dostupni u centralnom skladištu ili u jednoj od maloprodaja.

* Dodatak za plaćanje pouzećem: 3 kune

*Za određeni broj artikala koji su predimenzionirani ili prekomjerne težine naplaćuje se dodatni iznos dostave za svaki takav artikl. Također, zbog udaljenosti mjesta dostave (sva mjesta poslije Neuma i neka otočna mjesta) naplaćuje se viša dostava. 

Raspored GLS dostave na otoke OVDJE!

Kako naručiti neki proizvod?

  • direktno naručivanje putem ove stranice (dodajte u košaricu artikle klikom na zeleni gumb ispod svakog artikla, ispunite svoje podatke za dostavu i odaberite način plaćanja),
  • putem email-a (info@bima-shop.hr) ili pozivom na broj 099 645 7976 ili 042 208 334,
  • putem inbox-a službene Facebook ili Instagram stranice - Bima Hrvatska (ostavite u inboxu podatke za dostavu i kontakt broj),
  • putem chat-a koji se nalazi u donjem desnom kutu stranice.

Koji su načini plaćanja?

  • pouzećem (platiti možete dostavljaču kod preuzimanja paketa gotovinom), narudžbe do 1 000 kuna,
  • općom uplatnicom u banci ili internet bankarstvom na naš račun,
  • kreditnom ili debitnom karticom (1 rata ukoliko ste korisnik American kartice, 12 rata za Diners i Visa kartice). Nudimo i plaćanje sa Maestro karticama - ZABA Maestro 1 rata i Maestro PBZ na 12 rata te 12 rata ZABA Mastercard. Plaćati se može i Visa Premium karticama.

* prije plaćanja Visa Premium karticom potrebno je skinuti My way aplikaciju za dobivanje mTokena (KLIKNITE OVDJE!) 

Reklamacije i vraćanje pošiljke?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na info@bima-shop.hr ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 5 - 7 radnih dana.

SLANJE LOMLJIVIH ARTIKALA!

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.

Gdje mogu pronaći uvjete kupnje?

Uvjete kupnje možete pronaći u footeru stranice ili kliknite OVDJE. 

Naručivanje bez registracije?

Da bi dovršili kupovinu u Bimi ne morate se registrirati, jednostavno u prvom koraku checkouta odaberete opciju kupujem bez registracije, NASTAVI KAO GOST- nemam lozinku i nastavite kupovinu.

Kako se registirati? Prilikom ulaska na stranicu u gornjem desnom kutu kliknite na gumb REGISTRACIJA nakon čega će vam se otvoriti formular za registraciju. Nakon što ispunite formular dobit ćete potvrdu na e-mail koju trebate potvrditi. Također, možete se prijaviti putem društvenih mreža klikom na jednu od ponuđenih kod formulara za registraciju.

Ako se želite prijaviti na stranicu, kliknete na PRIJAVA u gornjem desnom kutu i ne možete se sjetiti lozinke istu možete dobiti tako da kliknete na Zaboravljena lozinka? te upišete svoj e-mail. Daljnje upute ćete dobiti u svoj inbox.