Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.
Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na [email protected] ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 5 radnih dana (najkasnije 30 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila [email protected] ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku 2 - 5 dana (najkasnije 30 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.
Kako bi povrat i reklamacije riješili kupac je dužan dostaviti na mail [email protected]:
- Račun ili broj narudžbe iz koje reklamirate artikle.
- Slike transportne kutije izvana.
- Slike unutrašnjeg pakiranja i zaštite.
- Slike polomljenih artikala.
- Navedite nazive polomljenih artikala i količinu.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 19/2022 obavještavamo vas da pisani prigovor ili reklamaciju možete podnijeti:
- - putem elektroničke pošte e-mailom [email protected]
- - u poslovnim prostorijama KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
- - poštom na adresu KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
Molimo vas da u pisanom prigovoru obavezno navedete ime i prezime te adresu za dostavu odgovora. Po primitku pisanog prigovora, bez odgađanja ćemo vam pismeno potvrditi primitak istoga. Na vaš pisani prigovor odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora. Odgovor na prigovor potrošač će primiti u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora. Prodavatelj će obavijesiti Kupca da je zaprimio njegov prigovor.
SLANJE LOMLJIVIH ARTIKALA!
Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.
Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.
Provjerite OVDJE kako naše vrijedne djelatnice pakiraju lomljive artikle.