Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.
Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na reklamacije@bima-shop.hr ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 5 radnih dana (najkasnije 14 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila reklamacije@bima-shop.hr ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku 2 - 5 dana (najkasnije 14 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.
SLANJE LOMLJIVIH ARTIKALA!
Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.
Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.