WEB AKCIJA

POLI AUTIĆ NA DALJINSKO UPRAVLJANJE GOVOROM ROBOCAR - SILVERLIT 23x24 CM

Šifra: 4891813833208
-20%
119,90 kn
95,92 kn
PDV uključen u cijenu
Proizvod je dostupan odmah (dostava 2-4 radna dana)
O proizvodu

Autići na daljinski luda su zabava za klince, a što tek kažete na autić kojeg se kontrolira glasom? 

Poklonite im igračku koja će ih zaista razveseliti.

Potrebno je samo staviti slušalice, reći autiću gdje da ide i neka luda zabava počne!

Ako se klinci ipak odluče za klasično upravljanje, slušalice imaju i gumbiće kojima se autić može kontrolirati.

Zašto se odlučiti za ovaj autić na daljinski?

  • Autić se može se može kretati, okrenuti, a možete mu čak reći i da pleše.
  • Originalna igračka koja neće ostaviti ravnodušnim ni jednog klinca. 
  • Autić je veličine 14 cm.
  • Za slušalice su potrebne 3 AAA baterije i za auto 3 AA baterije koje nisu uključene u paketu.

Prije upotrebe autić je potrebno podesiti da reagira na vaš glas, odnosno snimiti naredbe. Postupak je jednostavan i brzo gotov.

  1. Prebacite prekidač na "REC" kako bi ušli u mod za snimanje naredbi. Autić će reagirati samo na te naredbe, ali ih uvijek možete ponovo snimiti i koristiti druge riječi.
  2. Pritisnite tipku sa strelicom prema naprijed. Kad čujete zvuk "GO" snimite svoju naredbu za kretanje, npr. "Kreni"
  3. Pritisnite tipku sa glazbenom notom. Kad čujete zvuk "Dance" snimite svoju naredbu za plesanje, npr. "Pleši"
  4. Pritisnite tipku sa oznakom okreta. Kad čujete zvuk "Turn" snimite svoju naredbu za okret, npr. "Okreni se" 
  5. Pritisnite istovremeno tipke sa strelicom i oznakom okreta. Kad čujete zvuk "Stop" snimite svoju naredbu, npr. "Stani" 
  6. Pričekajte par sekundi, prebacite prekidač na "On" i autić je spreman za slušanje vaših naredbi. Izgovorite naredbe koje ste ranije snimili i neka igra počne!
Česta pitanja

Zašto kupovati u Bimi ?

Bima Hrvatska je jedna od najbrže rastućih internet trgovina u Hrvatskoj sa preko 90 000 kupaca. Osim ugodne kupnje iz naslonjača naše proizvode možete vidjeti uživo u 15 poklon trgovina diljem Hrvatske. Poslujemo punih 31 godinu i zapošljavamo oko 90 djelatnika.

Veoma brza dostava najčešće do 3 radna dana, u rijetkim slučajevima do 5 radnih dana.

U ponudi preko 3 000 artikala renomiranih europskih dobavljača igračaka, posuđa, dekoracija za dom, ljetnog programa i božićnih dekoracija.

Jedini smo zastupnici odabranih igračaka i posuđa za hrvatsko i slovensko tržište.

Pratite nas i na društvenim mrežama gdje imamo preko 90 000 pratitelja. U nastavku samo mali dio recenzija sa naše službene Facebook stranice Bima Hrvatska.

Provjerite slike zadovoljnih kupaca naših igračaka u našem blogu.

Saznajte još više o nama u našem blogu NAŠA PRIČA!

 

Koji je rok i iznos dostave?

Rok dostave 2-4 radna dana. 

GLS dostavna služba ne dostavlja subotom i nedjeljom te praznicima. Prvi radni dan je dan poslije kreirane ili plaćene narudžbe.

Za cijelu Hrvatsku osnovna dostava iznosi 35 kuna.

* Dodatak za plaćanje pouzećem: 3 kune

Ukoliko vam paket treba stići jako hitno javite u napomeni za Bima shop kod kreiranja narudžbe ispod podataka za dostavu ili na mail info@bima-shop.hr.

*Za određeni broj artikala koji su predimenzionirani ili prekomjerne težine naplaćuje se dodatni iznos dostave za svaki takav artikl. Također, zbog udaljenosti mjesta dostave (sva mjesta poslije Neuma i neka otočna mjesta) naplaćuje se viša dostava.

Raspored GLS dostave na otoke OVDJE!

Koji su načini plaćanja?

  • pouzećem (narudžbe do 1 000 kuna)
  • općom uplatnicom u banci ili internet bankarstvom na naš račun,
  • kreditnom ili debitnom karticom (1 rata ukoliko ste korisnik American kartice, 12 rata za Diners i Visa kartice). Nudimo i plaćanje sa Maestro karticama - ZABA Maestro 1 rata i Maestro PBZ na 12 rata te 12 rata ZABA Mastercard. Plaćati se može i Visa Premium karticama.

* prije plaćanja Visa Premium karticom potrebno je skinuti My way aplikaciju za dobivanje mTokena (KLIKNITE OVDJE!)

Reklamacije i povrati proizvoda?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja.

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na reklamacije@bima-shop.hr.  Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 5 radnih dana (najkasnije 14 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila reklamacije@bima-shop.hr ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku 2 - 5 (najkasnije 14 radnih dana) dana vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.

SLANJE LOMLJIVIH ARTIKALA!

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.

Provjerite u nastavku kako naše vrijedne djelatnice pakiraju lomljive artikle.

 

Kako naručiti neki proizvod?

Odabrane proizvode jednostavno dodajte u košaricu klikom na zeleni gumb “DODAJ U KOŠARICU” koja se nalazi klikom kod svakog pojedinačnog proizvoda.

U svakom trenutku na vrhu stranice možete pratiti koliko proizvoda imate u košarici i koji je ukupan iznos  dodanih proizvoda. Klikom na "PREGLEDAJ KOŠARICU" možete detaljno pregledati proizvode koje ste dodali u košaricu, promijeniti količinu naručenih proizvoda kao i maknuti proizvode iz košarice.

1. korak (Unos e-mail i lozinke) potvrde narudžbe gdje morate ispuniti vašu email adresu zbog slanja potvrde narudžbe, te računa i obavijesti vezanih uz kupnju. Mogućnost naručivanja bez registracije! Klikom na gumb “NASTAVI KAO GOST” otvara vam se 2. korak potvrde narudžbe (Podaci o dostavi) gdje trebate popuniti podatke za dostavu proizvoda i dostavu računa te kliknete "SLJEDEĆI KORAK"

“Sljedeći korak”  je 3. korak i zadnji gdje odabirete način plaćanja i potvrdu narudžbe klikom na gumb  “ZAVRŠI KUPOVINU” s kojim ste završili proces naručivanja i više ne možete dodavati u košaricu proizvode. Obavezno prije klika na završi kupovinu stavite kvačicu da se slažete s uvjetima poslovanja. Na ekranu će vam se ispisati poruka zahvale, a također ćete primit i e-mail potvrdu o zaprimljenoj narudžbi.

U svakom od ova 3 koraka možete dodati još proizvoda u košaricu pritiskom na gumb “DODAJ JOŠ PROIZVODA” u lijevom donjem kutu, ali samo prije nego kliknete gumb “ZAVRŠI KUPOVINU.

Kako iskoristiti kupon? Prilikom kreiranja narudžbe ispod odabira načina plaćanja postoji sekcija "Imate li kupon". Kliknete na dio: "Upis koda za popust" i upišete kupon koji imate. Kuponi najčešće ne vrijede za već snižene artikle. 

 

Newsletter
Prijavite se na besplatan newsletter, prvi doznajte najnovije obavijesti te akcije i popuste.