Dostava Bima - od narudžbe do vašeg praga!

Dostava - od narudžbe do vašeg praga!
09.08.2023

Sažetak: Dostava - od narudžbe do vašeg praga!

  • Proces dostave je ključni element online kupovine, a bima.hr pruža detaljan uvid u taj proces.
  • Kupovina na bima.hr je moguća i bez registracije, ali je preporučljivo registrirati se radi bolje korisničke usluge.
  • Kreiranje narudžbe uključuje unos potrebnih podataka, poput e-maila i adrese za dostavu.
  • Važno je točno unijeti podatke za dostavu kako bi se osigurala isporuka na pravu adresu.
  • Na bima.hr postoje tri koraka kreiranja narudžbe: unos e-maila, ispunjavanje podataka za dostavu i odabir načina plaćanja.
  • Načini plaćanja uključuju plaćanje pouzećem, općom uplatnicom/virmanom/internet bankarstvom i online kreditnim karticama.
  • Nakon kreiranja narudžbe, prodavatelj preuzima ulogu u procesiranju i dostavi narudžbe.
  • Prodavatelj provjerava dostupnost proizvoda na skladištu, pakira narudžbu i organizira prijevoz do odredišta.
  • Točni podaci o narudžbi i adresi dostave su ključni za pravovremenu i sigurnu isporuku proizvoda.

Kada obavljate online kupovinu, jedan od ključnih elemenata koji vas zanima je sigurno proces dostave. Svi želimo biti sigurni da će narudžbe stići do nas u savršenom stanju, brzo i pouzdano. Upravo zato smo pripremili ovaj članak koji će vam detaljno objasniti sve što trebate znati o procesu kreiranja i dostave narudžbe na bima.hr, od trenutka kada je napravljena pa sve do dostave na vaš prag.

Pripremite se da saznate sve što trebate znati o procesu dostave narudžbe kako biste mogli uživati u jednostavnosti i udobnosti online kupovine, znajući da će vam vaši željeni proizvodi biti dostavljeni brzo i sigurno. Kada je riječ o e-trgovini, proces dostave i slanja paketa igra ključnu ulogu u zadovoljstvu kupaca.

Bez obzira jeste li prodavatelj ili kupac, važno je razumjeti korake koji se odvijaju iza "kulisa" kako bi se proizvodi naručeni putem interneta dostavili na pravu adresu.

U ovom članku, istražit ćemo kako se kreiranje narudžbe i slanje paketa odvijaju u svijetu e-trgovine s naglaskom na internet trgovinu bima-shop.hr. Ovaj članak pružit će vam cjeloviti uvid u proces kreiranja narudžbe u e-trgovini korake koji se odvijaju prije slanja paketa te važnost praćenja i sigurne dostave. Bez obzira jeste li prodavatelj ili kupac, saznajte kako jednostavno i učinkovito sudjelovati u procesu dostave i slanja paketa u svijetu e-trgovine.

Narudžba - korak 1

U internet trgovini bima-shop.hr kupovati možete bez korisničkog računa. Da bi dovršili kupovinu u Bimi ne morate se registrirati, jednostavno u prvom koraku kreiranja narudžbe odaberete opciju kupujem bez registracije, NASTAVI KAO GOST - nemam lozinku i nastavite kupovinu. 

Proizvodi se na bima.hr naručuju sljedeći jednostavne upute kako bi ispunili sve potrebne podatke te na kraju potvrdili narudžbu.

Ukoliko se ipak želite registrirati predlažemo da prilikom ulaska na stranicu u gornjem desnom kutu kliknite na gumb REGISTRACIJA nakon čega će vam se otvoriti formular za registraciju. Nakon što ispunite formular dobit ćete potvrdu na e-mail koju trebate potvrditi. Također, možete se prijaviti putem društvenih mreža klikom na jednu od ponuđenih kod formulara za registraciju. 

Prijavljeni registrirani korisnici preskaču ovaj korak i dolaze direktno do drugog koraka - ispunjavanje podatka za dostavnu službu. Veoma je važno da u prvom koraku ostavite točan mail kako bi vam mogli poslati potvrdu narudžbe.

Ispunjavanje podatka za dostavu - 2. Korak

Najvažniji korak. Točna adresa sa svim podacima (Ime, prezime, ime ulice i kućni broj, poštanski broj i naziv mjesta, kontakt broj) su ključni kako bi vaša narudžba što prije došla na vašu adresu. Svaki od podataka je ključan za obradu i dostavu narudžbe te ukoliko kupac ne ostavi točne podatke velike su šanse da paket neće stići na vrijeme ili uopće neće stići na vašu adresu. Molimo da kod ovog koraka barem jedanput dodatno provjerite podatke za dostavu.

Ako nakon kreiranja narudžbe niste sigurno jeste li ostavili točnu adresu ili želite promijeniti adresu dostave molimo da provjerite vašu potvrdu narudžbe ili promjenu adrese javite na naš mail [email protected] ili kontakt broj 099 645 7976. Molimo da promjenu adrese javite što prije!

3. Korak Odabir načina plaćanja Zadnji korak kreiranja narudžbe. Odaberite način plaćanja koji vam najviše odgovara. Sve promjene načina plaćanja moguća su do trenutka preuzimanja paketa od strane dostavne službe.

Načini plaćanja u Bima internet trgovini:

  • Gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) - Narudžbe do 133 €, dodatak za pouzeće: 0,40 €
  • Općom uplatnicom / virmanom / internet bankarstvom  U potvrdi narudžbe uplatnica s QR kodom za brzu uplatu
  • Online kreditnom karticom Nakon klika na gumb "ZAVRŠI KUPOVINU" bit ćete preusmjereni na najsigurniji i šifrirani način plaćanja putem PayWay sustava. 

U svakom od  3 koraka možete dodati još proizvoda u košaricu pritiskom na gumb “DODAJ JOŠ PROIZVODA” u lijevom donjem kutu, ali samo prije nego kliknete gumb “ZAVRŠI NARUDŽBU”. Obavijestit ćemo vas putem e-pošte da je narudžba prihvaćena i poslana („Potvrda o dostavi”). Uz Potvrdu o dostavi bit će priložena elektronička potvrda s podacima vaše narudžbe (“E-potvrda”). 

Kupnju nije moguće dovršiti bez označavanja prozorčića "Slažem se s Općim uvjetima poslovanja" čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Opće uvjete poslovanja te da se s istima slaže i označavanjem kućice „i da je ovo narudžba s obvezom plaćanja“.

Ako kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte u roku od 72 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte [email protected]

Prilikom kreiranja svoje narudžbe ispod odabira načina plaćanja postoji sekcija "Imate li kupon". Kliknete na dio: "Upis koda za popust" i upišete kupon koji imate. Kuponi najčešće ne vrijede za već snižene artikle. 

Klikom na gumb "ZAVRŠI KUPNJU" narudžba je kreirana i stigla u naš sustav.  Nakon toga nećete moći dodavati proizvode u košaricu. Na ekranu će se prikazati poruka zahvale, a također ćete primiti e-mail potvrdu o zaprimljenoj narudžbi.

Ako imate kupon, možete ga iskoristiti prilikom kreiranja svoje narudžbe. Ispod odabira načina plaćanja nalazi se sekcija "Imate li kupon". Kliknite na dio "Upis koda za popust" i unesite kupon koji posjedujete. Važno je napomenuti da kuponi najčešće ne vrijede za već snižene artikle. Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata narudžbe, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku najkasnije 5 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od dana kada je uplata Kupca vidljiva na računu KB-a, osim kod plaćanja proizvoda pouzećem. 

Samo s preciznim informacijama o narudžbi i točnoj adresi isporuke možemo osigurati da će proizvod biti isporučen na željeno odredište i na vrijeme.


Korak 2: Procesiranje narudžbe

Nakon što korisnik napravi narudžbu, prodavatelj (Bima Hrvatska web shop) preuzima ključnu ulogu u procesu obrade narudžbe i dostave. Prodavatelj je odgovoran za procesiranje svoje narudžbe i osiguravanje da proizvod bude isporučen na vrijeme i na pravu adresu. U Bima internet trgovini gotovo svi artikli su odmah dostupni. Ispod cijene svakog dostupnog artikla nalazi se rečenica: "Proizvod je dostupan odmah (dostava 2-3 radna dana)".

U gornjem desnom kutu stranice možete pratiti broj proizvoda u košarici, ukupan iznos dodanih proizvoda i imate mogućnost mijenjanja količine naručenih proizvoda te uklanjanja proizvoda iz košarice. U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da Prodavatelj neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. 

Prvi korak u procesiranju narudžbe je provjera dostupnosti proizvoda na skladištu. Prodavatelj mora provjeriti svoj lager kako bi se uvjerio da ima dovoljno primjeraka svakog naručenog artikla raspolaganju u dovoljnoj količini. Ako je proizvod dostupan, procesiranje narudžbe može se nastaviti.

Nakon provjere dostupnosti proizvoda i obrade narudžbe, izrade otpremnice i računa za svaku narudžbu, prodavatelj se angažira u logističkom planiranju. To uključuje pakiranje narudžbe, osiguravanje da proizvod bude sigurno upakiran i spreman za isporuku. Prodavatelj također surađuje s logističkim partnerima kako bi organizirao prijevoz narudžbe do odredišta.

Skladište igra ključnu ulogu u ovom procesu jer je mjesto gdje se proizvodi pohranjuju i upravljaju. Prodavatelj oslanja se na točne informacije o stanju inventara u skladištu kako bi mogao zadovoljiti narudžbe kupaca. Učinkovito upravljanje skladištem i inventarom ključno je za osiguravanje da proizvodi budu dostupni i spremni za isporuku u skladu s narudžbama kupaca.

Narudžbe se obrađuju po vremenu naručivanja i to je jedini kriterij osim ako je netko odabrao uslugu "NARUDŽBA S PRIORITETOM OBRADE (+ 1 €). Narudžbe kod kojih je odabrano plaćanje pouzećem te plaćene narudžbe internet bankarstvom i kreditnim karticama su narudžbe koje se obrađuje. Neplaćene narudžbe stavljamo na čekanje do vidljive uplate nakon čega ih šaljemo.

Ovom uslugom ne garantiramo da će neki paket biti dostavljen brže od redovne dostave nego garantiramo da ćemo tu narudžbu obraditi i poslati na slaganje u skladište prije redovnih narudžbi koje nemaju odabrano ovu uslugu. 


Korak 3: Priprema i pakiranje

Bima Hrvatska šalje samo nove i neoštećene proizvode. Svi proizvodi bit će upakirani kako se prilikom transporta i manipulacije ne bi mogli oštetiti. Kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah po primitku odnosno istog dana ih reklamirati. Kupac ima pravo odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja ili ako je kutija otvorena i nije zatvorena s originalnom BIMA trakom.  

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Bima Hrvatska obavezuje se slati nove i neoštećene proizvode. Kupac je dužan  provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih istoga dana preuzimanja reklamirati pismenim putem upisom oštećenja na dokument dostavnicu dostavnom radniku koji je robu isporučio ili odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac ima pravo odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja ili ako je kutija otvorena i nije zatvorena sa originalnom trakom. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. 

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku. Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tijekom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ako ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomljivu robu.

Provjerite u nastavku kako naše vrijedne djelatnice pakiraju lomljive artikle.


Korak 4: Prijevoz i otprema

Većinu paketa dostavljamo u suradnji s DPD dostavnom službom. Rok dostave 2-3 radna dana dostavnom službom DPD! Pakete šaljemo iz centralnog skladišta u Hrvatskoj. DPD dostavna služba ne dostavlja subotom i nedjeljom.

Prvi radni dan je dan poslije kreirane ili plaćene narudžbe. Ako vam paket treba stići jako hitno javite u napomeni za Bima shop kod kreiranja narudžbe ispod podataka za dostavu ili na mail [email protected].

Za cijelu Hrvatsku osnovna dostava iznosi 4,65 € neovisno o broju naručenih proizvoda. Dostava na određene otoke može potrajati duže od 3 radna dana. Većina paketa stiže unutar dva radna dana.

Ako se dogodi iznimno rijetka situacija da će paket kasniti o tome ćete biti i obaviješteni. Svi naši artikli su dostupni u centralnom skladištu ili u jednoj od maloprodaja. 

Usluga "NARUDŽBA S PRIORITETOM OBRADE (+ 1 €) ne sudjeluje u izračunu kod ostvarivanja besplatne dostave. Ovom uslugom ne garantiramo da će neki paket biti dostavljen brže od redovne dostave nego garantiramo da ćemo tu narudžbu obraditi i poslati na slaganje u skladište prije redovnih narudžbi.

Za određeni broj artikala koji su predimenzionirani ili prekomjerne težine naplaćuje se dodatni iznos dostave za svaki takav artikl (najčešće 0,40 €, Također, zbog udaljenosti mjesta dostave (neka otočna mjesta) naplaćuje se viša dostava u iznosu od 1,33 €.

Raspored DPD dostave na otoke OVDJE!

Ovisno o tome koja dostavna služba vrši dostavu proizvoda, dostavna služba može Kupcu uputiti kod za praćenje pošiljke kako bi Kupac u svakom trenutku mogao provjeriti status pošiljke na službenim stranicama dostavljača. Za bima.hr dostavu paketa vrše sljedeće dostavne službe: DPD dostavna služba, In Time dostava služba I HP dostavna služba, GLS dostavna služba. Bima web shop je ovlašten angažirati i drugu dostavnu službu od one koja je navedena u Općim uvjetima.

DPD dostavna služba ne dostavlja subotom i nedjeljom. Prvi radni dan je dan poslije kreirane ili plaćene narudžbe. Ako vam paket treba stići jako hitno javite u napomeni za Bima shop kod kreiranja narudžbe ispod podataka za dostavu ili na mail [email protected].

Budući da se dostava proizvoda vrši putem treći osoba, na uvjete i način dostave, kao i na cijene dostave primjenjuju se Opći uvjeti dostavne službe koja vrši dostavu proizvoda, te se u tom smislu Kupca upućuje na Opće uvjete dostavne službe i to:

  • GLS - https://gls-group.eu/HR/hr/odredbe-uvjeti
  • DPD - https://www.dpd.com/hr/hr/podrska/uvjeti-prijevoza/
  • Hrvatska pošta -https://www.posta.hr/pravilnici-i-cjenici-271/271
  • Za InTime: https://www.in-time.hr/opci-uvjeti-poslovanja/

Pojedine dostavne službe ne dostavlja pakete na sve otoke u Hrvatskoj, nego se dostava vrši putem Hrvatske pošte. Cijena takvih pošiljaka iznosi 6,64 €. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom kupovine proizvoda.

Dan prije planirane dostave ili na dan dostave, dostavna služba može kupcu poslati SMS poruku ili e-mail, u kojem se obavještava o okvirnom terminu dostave. Ako vam predloženi termin ne odgovara potrebno je sukladno obavijesti dostavne službe ugovoriti novi termin dostave na kontakte navedene u primljenoj obavijesti. 

Pošiljka se može zadržati na skladištu dostavljača do 5 dana bez dodatnih troškova. Po isteku tog roka svaki dodatni pokušaj dostave se naplaćuje.

DPD dostava

Za provjeru vaših paketa koji su poslani putem DPD dostavne službe kliknite na poveznicu ispod:

https://www.dpd.com/hr/hr/primanje-paketa/parcel-tracking/

*tracking broj paketa možete saznati u sms / viber poruci ili upitom na naš službeni mail [email protected]

GLS dostava

Za provjeru vaših paketa koji su poslani putem GLS dostavne službe kliknite na poveznicu ispod:

https://gls-group.com/HR/en/parcel-tracking

*tracking broj paketa možete saznati u sms / viber poruci ili upitom na naš službeni mail [email protected]

GLS dostava na otoke 

Raspored dostave na otoke putem GLS dostavne službe vidite klikom na poveznicu ispod:

https://gls-group.com/HR/media/downloads/Raspored_dostave_na_otoke_HR_ENG.pdf

In time dostava 

Za provjeru vaših paketa koji su poslani putem INtime dostavne službe kliknite na poveznicu ispod:

https://mypackettracker.com/hr/in-time-pracenje-posiljke/

*tracking broj paketa možete saznati u sms / viber poruci ili upitom na naš službeni mail [email protected]

Hrvatska pošta dostava / HP dostava 

Za provjeru vaših paketa koji su poslani putem HP dostavne službe kliknite na poveznicu ispod:

https://posiljka.posta.hr/

*tracking broj paketa možete saznati u sms / viber poruci ili upitom na naš službeni mail [email protected]


Korak 5: Dostava na prag

Ako vas zanima kada će kreirana narudžba, odnosno paket biti na vašoj adresi predlažemo dva načina provjere:

Imam broj pošiljke - paketa / tracking broj

Broj paketa dostavne službe šalju SMS-om na vaš mobilni telefon ako ste ga ostavili prilikom kreiranja narudžbe. Lokaciju paketa možete provjeriti na stranicama dostavnih službi:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Nemam broj pošiljke - paketa  / tracking broj

Molimo da nas kontaktirate putem našeg službenog maila [email protected] radi provjere vašeg paketa.

Bima shop obavještava da je rok dostave samo predviđeni rok dostave te da može doći do kašnjenja zbog nepredviđenih okolnosti, više sile, ili zone dostave, ili okolnosti koje su na strani dostavne službe ili drugih trećih osoba te se u tom slučaju isključuje bilo kakva naša odgovornost.

Ukoliko Kupcu nije bilo moguće uručiti pošiljku iz razloga jer isti ju je “odbio preuzeti” ili jer nije zatečen na mjestu dostave u dogovoreno vrijeme, svaki dodatni pokušaj dostave se posebno naplaćuje Kupcu prema cijeni dostave iste, te bima.hr nije dužan isporučiti pošiljku Kupcu prije nego Kupac podmiri takve troškove.

Ako Bima shop isporuči takvu pošiljku i prije nego su podmireni takvi troškovi dostave, Kupca će se teretiti s iznosom ponovljene dostave.


FAQ (Česta pitanja)

Da bismo vam pružili sve potrebne informacije, odabrali smo nekoliko čestih pitanja koja se odnose na proces dostave narudžbi. Kroz odgovore na ova pitanja, saznat ćete kako provjeriti status svoje narudžbe, što se događa ako niste kod kuće prilikom dostave, koliko dugo traje proces dostave te kako promijeniti adresu isporuke nakon što ste već napravili narudžbu. 

Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Svaki paket dobiva svoj broj. Pomoću tog broja možete pratiti svoj paket putem usluge myDPD ili u aplikaciji te, ako je potrebno, dogovoriti isporuku drugi dan ili na drugoj lokaciji.

Ako vas zanima kada će kreirana narudžba, odnosno paket biti na vašoj adresi predlažemo dva načina provjere. Ukoliko imate broj pošiljke - paketa / tracking broj: Broj paketa dostavne službe šalju SMS-om / Viberom na vaš mobilni telefon ako ste ga ostavili prilikom kreiranja narudžbe. Lokaciju paketa možete provjeriti na stranicama dostavnih službi: DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Ukoliko nemate broj pošiljke - paketa  / tracking broj: Molimo da nas kontaktirate putem našeg službenog maila [email protected] radi provjere vašeg paketa.

Što se događa ako nisam kod kuće prilikom dostave?

Ako vas nema kod kuće prilikom dostave paketa imate dvije opcije: sami promijeniti adresu dostave putem sms / viber poruke, kontaktirate našu korisničku službu (099 645 7976) ili u dogovoru s vozačem promijenite adresu dostave.


Koliko dugo traje proces dostave?

Rok dostave na Bima.hr je 2-3 radna dana, za određene otoke taj broj dana može biti duži. Postoje mali broj artikala (velika dječja igrališta, dvorac princeza, kućica na drvetu) kod kojih je jasno istaknuto da je rok dostave 5 radnih dana ili duže.


Kako mogu promijeniti adresu isporuke nakon što sam već napravio/la narudžbu?

Adresu isporuke možete promijeniti na dva načina: pošaljite novu adresu na mail [email protected] što prije nakon kreiranja narudžbe ili kontakt broj 099 645 7976 ili samostalno putem sms/viber poruke koju ste dobili od dostavne službe.

Unutar poruke nalazi se link u koje možete pratiti status svoje narudžbe i promijeniti adresu dostave.

Kao primatelj, vi odlučujete kada i gdje isporučujemo paket. Možete odabrati četiri različite mogućnosti dostave kako biste paket preuzeli kada to vama odgovara. Dobit ćete e-poruku s brojem paketa. Ako vas nismo pronašli kod kuće, broj paketa možete pronaći na obavijesti koju ćemo ostaviti u vašem poštanskom sandučiću.

Putem funkcije praćenja paketa dostupne su vam četiri mogućnosti preusmjeravanja, npr. možete odrediti sigurno mjesto za dostavu, odabrati Pickup lokaciju ili promijeniti dan  ili adresu isporuke. U \„Postavkama“\ možete označiti koji vam način dostave općenito najbolje odgovara.


Mogu li zatražiti hitnu isporuku?

Bima-hr nema opciju hitne dostave, ali postoji usluga "NARUDŽBA S PRIORITETOM OBRADE ".  Ovom uslugom ne garantiramo da će neki paket biti dostavljen brže od redovne dostave nego garantiramo da ćemo tu narudžbu obraditi i poslati na slaganje u skladište prije redovnih narudžbi koje nemaju odabrano ovu uslugu.

Vrijeme dostave nakon slanja iz našeg skladišta ovisi o rasporedu dostavne službe. Svakako da je veća vjerojatnost da će zbog brže obrade s naše strane taj paket brže stići, ali to ne možemo garantirati jer ne utječemo na raspored dostave dostavne službe.


Što učiniti ako primim oštećeni proizvod?

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na mail [email protected] ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 5 radnih dana (najkasnije 30 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije). 

Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. 


Kako mogu kontaktirati korisničku podršku za pitanja o dostavi?

Sva pitanja vezana uz status i dostavu vašeg paketa možete poslati na bima info mail: [email protected] ili nas kontaktirajte na jedan od službenih telefona: 

- 042 / 208 - 334 (Pon - pet: 08:00-16:00 h)

- +385 99 645 7976 WhatsApp (Pon - pet: 08:00-16:00 h)


Zaključak

Odabir proizvoda i dodavanje u košaricu samo je početak procesa. Kroz jednostavne korake kupci mogu lako kreirati narudžbu, a prodavatelji mogu osigurati pravilno pakiranje i slanje. Od unosa podataka o dostavi do odabira načina plaćanja, svaki korak je važan kako bi se osigurala sigurna i brza dostava.

Osim kreiranja narudžbe, važno je razumjeti i logistiku slanja paketa. Paketi se moraju pravilno upakirati i pripremiti za dostavu. Suradnja s pouzdanim logističkim partnerima ključna je kako bi paket stigao na odredište u vremenskom roku i bez oštećenja.

Bima web shop prepoznaje važnost kvalitetnog procesa dostave za zadovoljstvo korisnika.

Brza obrada narudžbe, slanje i dostava paketa te eventualno brzo rješavanje prigovora i reklamacija jedan su od ključnih faktora uspješne web trgovine. Bez brze i pouzdane dostave na području Hrvatske ne bi mogla funkcionirati niti jedna internet trgovina.

Komentiraj i ocijeni
Vaš komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar.
Newsletter
Želite li biti prvi u redu za najnovije vijesti, popuste i svašta nešto? Prijavite se na newsletter i osigurajte si VIP mjesto u našoj ekipi!

Molimo vas da podesite privole.

Kolačići i druge tehnologije za praćenje vaših preferenci mogu se koristiti na bima-shop.hr Internet stranici na razne načine npr. kako bi Internet stranica bima-shop.hr funkcionirala.
Više o kolačićima i kako i bima-shop.hr koristi pročitajte u našim Uvjetima poslovanja.  te u Pravilima o korištenju kolačića.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Bima shop koristi vanjske sustave kako bi poboljšali vaše korisničko iskustvo, unaprijedili prodaju te da bi Vas obavijestili o proizvodima koje ste već pretraživali. Ukoliko ne želite dati privolu za kolačiće koji nisu neophodni za funkcionalnost stranice molimo da ih ostavite odznačene. 

  • Želite li primati reklame koje vas doživljavaju kao super zvijezdu i dobivati kupone za popuste za stvari koje niste ni znali da postoje? Uključite ove postavke! (Sustavi za marketing i korisničko iskustvo)

Sustavi koji se koriste i prema kojima se šalju Vaši podaci su:

  • Facebook Pixel
  • Google Adwords
  • Google Maps
  • Google Tag Manager

Detaljan popis, svrhu i trajanje pohrane kolačića pročitajte u Uvjetima poslovanja

Svaki od tih sustava sprema kolačiće na vaše računalo te prikuplja neke osobne podatke kao što su IP adresa, verzija preglednika, vrsta operativnog sustava  i analizira ih zbog navedenih ciljeva. Neki od vanjskih sustava će Vam prikazivati proizvode iz bima-shop.hr u svrhu marketinga i poboljšanja prodaje.

Prihvaćanjem ove stavke vaše će korisničko iskustvo biti potpuno, ali u svakom trenutku je moguće povući svoje privole slanjem emaila na [email protected] ili kroz sustav za upravljanje privolama.  Više o pravilima privatnosti pročitajte u Uvjetima poslovanja

Google ads
Google tag manager
Google analytics
Facebook pixel

Slažem se da se moji osobni podaci smiju spremiti i obrađivati te dijeliti s dostavnom službom kako bi mogli obrađivati vaše narudžbe i dostaviti Vam naručene proizvode.