U nastavku saznajte koja su vaša prava u vezi povrata naručenih artikala te u slučaju oštećenja / nedostataka dostavljenih artikala i u slučaju dostave krivih artikala ili nepotpune dostave artikala na stranici bima-shop.hr.

Želim vratiti naručene artikle - raskid ugovora i povrat robe

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Više o povratu i raskidu ugovora pročitajte u uvjetima poslovanja Bima.hr.

Proizvod morate vratiti o svom trošku, u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora, neoštećen, u originalnoj ambalaži.

Prilikom povrata robe molimo vas ispunite i priložite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji ste dobili s robom ili na mail [email protected].

Potrošač je dužan vratiti artikl u neoštećenoj originalnoj ambalaži, na skladište web shop-a, svaki radni dan od ponedjeljak do petka 08:00-16:00h, uz na e-mail [email protected]. Adresa povrata je Vilka Novaka 6, 42 209 Sračinec.

Što u slučaju loma / nedostataka dostavljenih artikala?

Ako proizvod/i ima/ju bilo kakva oštećenja ili skrivene nedostatke molimo vas javite se na [email protected] ili na 099 645 7976. Reklamacije uobičajeno rješavamo unutar 2 - 3 radna dana (najkasnije 15 dana nakon zaprimljene reklamacije). 

Svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju. Kupac je dužan putem maila [email protected] ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku nekoliko dana vraćamo iznos novca.

Kako bi povrat i reklamacije bile riješene kupac je dužan dostaviti na mail [email protected] sljedeće:

  • Račun ili broj narudžbe iz koje reklamirate artikle.
  • Slike transportne kutije izvana.
  • Slike unutrašnjeg pakiranja i zaštite.
  • Slike polomljenih artikala.
  • Navedite nazive polomljenih artikala i količinu.

VAŽNO ! 

Molimo vas da odmah po primitku pošiljke provjerite sadržaj te u slučaju loma ili oštećenja odmah sa slikama se javite mailom na [email protected]  

U protivnom, sukladno Zakonu o poštanskim uslugama dostavne službe ne priznaju lomove i oštećenja pošiljke.

Dostavljeni su mi krivi artikli / u paketu nedostaju naručeni artikli

Ako smatrate da ste primili pogrešan proizvod, molimo vas da prvo provjerite svoju potvrdu narudžbe i sliku proizvoda na našoj web stranici te dodatno provjerite jeste li primili krivi artikl. Ako i dalje smatrate da se radi o pogrešci molimo da se javite sa slikom artikla koji vam je isporučeni na mail [email protected]

Ako u paketu nedostaje neki artikl koji se nalazi u potvrdi narudžbe molimo da javite naziv ili šifru artikla na mail [email protected].

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 19/2022 obavještavamo vas da pisani prigovor ili reklamaciju možete podnijeti:

  • putem elektroničke pošte e-mailom [email protected]
  • u poslovnim prostorijama KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • poštom na adresu KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

Molimo vas da u pisanom prigovoru obavezno navedete ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.  Po primitku pisanog prigovora, bez odgađanja ćemo vam pismeno potvrditi primitak istoga. Na vaš pisani prigovor odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora.

Odgovor na prigovor potrošač će primiti u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora. Prodavatelj će obavijesiti Kupca da je zaprimio njegov prigovor.

Rješenje spora između prodavatelja i kupca nastojat će se postići mirnim putem i izvansudskom nagodbom, u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu. U slučaju spora s prodavateljem, kupac može podnijeti prijavu i Europskoj komisiji putem online obrasca za rješavanje sporova.

 "Vaša odluka o nepreuzimanju paketa direktno utječe na naše poslovanje. U slučaju odbijanja paketa trošak iznosi 10 eura. Odustajanje od narudžbe javiti na broj 099 645 7976 ili [email protected] najkasnije dan nakon kreiranja narudžbe do 10:00 sati. Hvala vam na razumijevanju i suradnji!"   

Sigurno slanje lomljivih artikala!

Bima Hrvatska mnogo pažnje pridaje zaštiti i slanju paketa u kojima se nalazi roba koja se može oštetiti u transportu. Naši djelatnici brižljivo i stručno pakiraju robu čime se osigurava da je predani paket prikladan za isporuku.  Dobro pakiranje je u stanju poništiti udarce i vibracije, osiguravajući da pošiljke stignu do odredišta neoštećene.

Tokom pakiranja koristimo najmodernije materijale koji pružaju najbolju zaštitu. Ukoliko ipak dođe do loma mi ćemo se potruditi u najbržem roku poslati zamjenske čaše, tanjure ili ostalu lomjivu robu.

Više o povratima i reklamacijama u uvjetima poslovanja ovdje!